Judith

Prima!

Prima!

Joyce

Redelijk snelle bezorging. Op rol leek het behang anders, maar op de muur zeer mooi zoals op de website. Goede, dikke kwaliteit.

L. Bakker

Vorige week 2 rollen behang besteld, snelle levering en goede kwaliteit voor de prijs. Ga volgende week nogmaal behang bij jullie bestellen!

Goede prijzen, snelle levering, gratis verzending en gratis behangsetje.

eventueel fotos vragen aan klanten van het eindresultaat zo heb je een goed beeld hoe het behang er uiteindelijk uit komt te zien.

Monique Everts

het gratis behangsetje is superhandig

misschien een lijstje met tips hoe je moet behangen

van den ierssel

Prima keurig bezorgt ik ben tereden

prima keurig bezorgt ik ben tereden

Valere Indeherberge

Zeer compleet aanbod met vriendelijke service en zeer aangenaam in omgang.

Zeer vriendelijke en behulpzame service.
Prachtig aanbod van verschillende fabricanten.
De "place to be" voor decoratief behangpapier.

Mischien iets duidelijker onderscheidt tussen Betaal adres, verzend adres, eventueel btw nr veld voor bedrijven of instellingen.
Voor de rest perfect!!!

arie degen

Service is prima, we hebben goed emailcontact gehad , ook per telefoon, personeel vriendelijk en behulpzaam.

we hadden behang uitgezocht, maar dit was niet de juiste kleur, we konden zonder problemen ruilen, en dit was binnen een week geregeld.
dus we konden weer snel aan de slag.

we hadden een klein probleempje : het behangplaksel was kapot, er waren direct grote klonten, en we moesten nieuw plaksel halen.

A Piers

Alles wordt uitgevoerd zoals beloofd door u

alles wordt uitgevoerd zoals beloofd door u

I.Groeneweg

goed

Meer foto`s van het behang, bijvoorbeeld in een woonkamer

A.

Ben zeer tevreden over het bestelde behang en natuurlijk ideaal zo’n behangsetje erbij waardoor je direct aan de slag kunt.
Ik heb 2 bestellingen geplaatst en beide keren vrij snel...
Ik heb 2 bestellingen geplaatst en beide keren vrij snel ontvangen(hoewel 2de bestelling een stuk sneller was opgestuurd)en netjes op de hoogte gehouden via track&trace.
Kortom, zeker de moeite waard om nog eens te bestellen.

De kortingscode en gratis behangset.
Overzichtelijk bestellen.

Erg tijdrovend. Het is lastig om de pagina’s behang door te komen want na 1 artikel te hebben bekeken en terug te klikken dan kom je helaas weer op pagina 1 om overnieuw te beginnen.
Erg tijdrovend.

Het zou ook makkelijker en fijn zijn als er op kleur gesorteerd kan worden