anita

Fantastisch bedrijf,super snelle levering en topkwaliteit,het behang staat heel mooi en we zijn er super tevreden mee.

fantastisch bedrijf,super snelle levering en topkwaliteit,het behang staat heel mooi en we zijn er super tevreden mee.

Martine

Zeer goede, duidelijke communcatie, duidelijke website,snelle levering, zeer goed product: je krijgt wat je koopt

- de website is heel gebruiksvriendelijk en duidelijk
- de communicatie is heel duidelijk en kort op de bal
- klantvriendelijk
- zeer snelle levering
- goede produkten

- Ik zou graag het pakketje kunnen opvolgen, zodat ik weet wanneer de levering ongeveer plaatsvindt.
Dan moet je niet de hele dag thuisblijven. Is uiteindelijk meegevallen hoor: de levering gebeurde in de late voormiddag.

- betaling mogelijk maken via maestro

Rina

Oede ervaring. Informatie vriendelijk en duidelijk en snelle levering.

Goede ervaring. Informatie vriendelijk en duidelijk en snelle levering.

snelle levering

A.v.d.Kruijt

Gemakkelijk te vinden.

Gemakkelijk te vinden.

ton

Met behangwebshop heb ik prima ervaring goede prijs kwaliteit verhouding en levering zoals vermeld op website, prima een internet bedrijf zoals het behoord te zijn. zonder poespas gewoon goed en... Met behangwebshop heb ik prima ervaring goede prijs kwaliteit verhouding en levering zoals vermeld op website, prima een internet bedrijf zoals het behoord te zijn. zonder poespas gewoon goed en leveren zoals besteld SUPER

snelle levering vlg. afspraak en en conqurerende, goede prijs kwaliteit verhouding

nvt gewoon super

Super!

Snelle levering.
Snelle reacties op emails.
Klantvriendelijk.

Geen.

Joyce blom

Duidelijk, vriendelijk en snel. Levert keurig op tijd en klantenservice is goed bereikbaar.

Goed , snel en goedkoop

Snel en goed verzorgd