Wendy Bonarius

Hartstikke goed!

Ik vind alles uitstekend!!! Heb het behang besteld, heb gebeld met de medewerkers over wanneer het binnen zou komen omdat ik niet goed had gekeken naar de levertijd en werd gelijk goed en... Ik vind alles uitstekend!!! Heb het behang besteld, heb gebeld met de medewerkers over wanneer het binnen zou komen omdat ik niet goed had gekeken naar de levertijd en werd gelijk goed en vriendelijk behandeld en er was een zeer snelle levertijd!!!

Heb ik niet!

nicole campagne

Besteld en volgende dag in huis

Goeie kwaliteit en mooi behang!gratis behangset, dat onderscheid ze wel van de rest

Melissa

Zeer goed, snelle levering. Snelle reply op vragen via mails.

Snelle levering.

Per kleur makkelijker opzoeken of per naam van type in zoekfunctie

m van mook

Prima. snelle levering"

snelle levering!

Alias

Erg goed

Snelle levering, mooie collectie

Nee

B.

Goed, duidelijk wat benodigd is en goede kwaliteit.

Duidelijkheid + Kwaliteit.

Nee.

megan

Vlot!

Snelle levering!

MC Koolen-Sijtsma

Nadat ik had aangegeven dat ik de behangstaal niet had ontvangen werd dit zeer snel opgelost. Een goede ervaring dus.

Ik vond dat de bestelling heel snel werd afgeleverd.

Bij mij was het opsturen van de staal verkeerd gegaan omdat het huisnummer niet was ingevuld. Ik heb op de site gezien dat dit is aangepast. Toppie! Ga zo door.

de Vries

Mooi verzorgde website met een groot aanbod van verschillende soorten behang tegen een redelijke prijs.Ik vind het gewoon een feestje om naar deze site te gaan om iets moois uit te zoeken, lekker op... Mooi verzorgde website met een groot aanbod van verschillende soorten behang tegen een redelijke prijs.Ik vind het gewoon een feestje om naar deze site te gaan om iets moois uit te zoeken, lekker op je gemak kijken genieten,combineren en bestellen.Ideaal dat ik gelijk ook, de artikelen zoals behangplaksel mee kon bestellen.En de maatemmer voor het aanmaken van het behangplaksel vind ik echt een uitvinding.

Goed ervaren! Snelle levertijd, altijd fijn!

Goed ervaren! Snelle levertijd, altijd fijn!