ZINTEL

Goed, snelle reactie na vraag via mail. Wel fijn om in het vervolg een bevestiging mail te ontvangen dan de betaling succesvol is verlopen via overmaken.

Snelle communicatie na mail!

Ik kreeg geen bestelbevestiging van mijn order dus lastig te beoordelen of de betaling dan succesvol verlopen is.

Snelle levering, gunstige prijsstelling, service prima

Snelle levering, gunstige prijsstelling, service prima

Truus

Geweldig goed! Mooi behang tegen een scherpe prijs, snelle levering. Netjes verpakt en met het gratis behangsetje kon ik ik meteen aan de slag.

Zo ontzettend veel keus in soorten behang, ik krijg zin om nog meer kamers te gaan behangen.

Ik kan er geen bedenken

Hans Bleumink

Gekregen wat ik wou

Duidelijk website

Frank

Gewoon zoals het hoort, kiezen, bestellen, ontvangen. Mijn enige minpunt is de handleiding online, men schreef voor dat bij dit behang de wand ingelijmd moest worden in plaats van het behang. Het... Gewoon zoals het hoort, kiezen, bestellen, ontvangen. Mijn enige minpunt is de handleiding online, men schreef voor dat bij dit behang de wand ingelijmd moest worden in plaats van het behang. Het kostte mij vervolgens drie banen om te ontdekken dat dat volstrekt niet werkte. Niet zo vreemd natuurlijk als je je bedenkt dat het behang uitzet als het nat wordt en het dus wel moet gaan bobbelen. Toen ik daarna het behang ben in gaan smeren kwam het vervolgens messcherp op de wand te zitten.

Ik had dit behang al bij iemand gezien, dus ik wist al de juiste kleur. Om de kleur via de website te bepalen lijkt me erg moeilijk. Het bestellen-snelheid-verloop van de order is heel goed.

Martin en Wendy Postma

Prima ervaring. klantenservice goed bereikbaar voor vragen en het bestelde behang was snel binnen.

Makkelijke site en niet lang wachten op het bestelde

connie

Snelle levering goede kwaliteit behang ,

veel soorten behang keuze , snelle levering, gratis bezorging en goedkoper dan de bouwmarkt

susan Djojosoetirto

Positief

Snelle levering, bestelgemak

Bij orderbevestiging direct levertijd aangeven

klant

Goed tot uitstekend