bea bakker

Zeer goed

Komt na wat ze beloofd, snelle levering, prima

Bea Leenderts

Tevreden, makkelijk bestellen en snelle levering. Ook handig dat je de maten door kan geven en het aantal rollen berekend wordt

het gemak van het uitrekenen van het aantal rollen

als je patroonbehang hebt of daar ook rekening mee wordt gehouden bij het berekenen van het aantal rollen wat je nodig hebt, nu weet ik dat niet en hoop ik dat ik genoeg heb

T.

Bestellen en betalen ging prima. Er stond op de site: levering binnen 1 tot 5 werkdagen. Ik had 11 maart besteld, maar tot op 21 maart geen reactie/levering ontvangen. Toen heb ik een mail gestuurd... Bestellen en betalen ging prima. Er stond op de site: levering binnen 1 tot 5 werkdagen. Ik had 11 maart besteld, maar tot op 21 maart geen reactie/levering ontvangen. Toen heb ik een mail gestuurd met de vraag wanneer het behang zou worden geleverd. En daarop werd ik ’s middags gebeld dat het behang de volgende dag geleverd zou worden (er was nog een gedeelte van het behang in bestelling, daarom duurde het langer)en het tweede gedeelte van het behang zou de dag daarna worden geleverd, direct vanaf een andere locatie. Dus dat werd wel netjes opgelost. Maar wel jammer dat ik zelf eerst een mail heb moeten sturen om informatie te krijgen, en jammer dat het in totaal 12 dagen heeft geduurd. Maar uiteindelijk vriendelijk en goed opgelost.

De persoonlijke benadering met de uitleg vond ik prettig.

Graag een bericht sturen als het langer gaat duren dan 1 tot 5 dagen wanneer iets geleverd gaat worden. Dan weet je waar je aan toe bent.

v.d Made

Tot nu toe nog goed. kan nog niet echt een oordeel geven.

Ik krijg nog een nalevering, dat wordt netjes telefonisch doorgegeven, ook wanneer ze iets komen bezorgen.

Bij de site kan ik niet echt zien of mijn levering al helemaal afgerond is of niet.
Maar misschien ben ik wel te gehaast, krijg nog een nalevering. Daarna kan ik pas een goed oordeel geven over mijn account gegevens up to date zijn qua levering.

evita de vries

Supersnelle en nette levering

supersnelle en nette levering

vd Linden

Ik heb erg goede ervaring met het bedrijf.

2x iets besteld, zag er keurig uit en goed verpakt. ben erg tevreden over de service: verzending gratis + extra’s meegeleverd. 1x iets retour moeten zenden en dat is prima afgehandeld.

Hoe ik retour moest sturen was even zoeken maar is uiteindelijk ook prima gegaan.

peter stap

Helemaal goed, precies zo als het hoort

helemaal goed, precies zo als het hoort

van Geenhuizen

Goed en snel geregeld.

Goed en snel geregeld.

nicole

Heel goed

heel vlot en prijs zit goed dus in orde

doe zo verder

Suzanna Pot

Snelle levering en scherpe prijzen