Debbie

Makkelijk te bestellen, snelle levering en mooi behang!

Makkelijk te bestellen, snelle levering en mooi behang!

Goed, twee maal besteld en vlot gelverd.

Vlot leveren, redelijk duidelijk wat je koopt. Behang beoordelen via internet blijft natuurlijk lastig.

prijs iets verlagen en gratis behangsetje achterwege laten. bij 10 rollen krijg ik een gratis setje maar bij 1 rol ook al. Komt over dat ik te duur uit ben als ik meerdere rollen bestel.

Lukas

Prima website voor behang

De gratis behangset heeft mij over de streep getrokken.

Misschien iets teveel keus. Ook zou ik proberen binnen 24 uur te verzenden ipv. 3-4 werkdagen, verzendservice als bol.com (volgende dag afgeleverd)

ine van bale

Vond het behang waar ik naar op zoek was en hed het binnen 3 dagen binnen en ook heel goed te volgen via track en trees, kwamen heel goed op tijd.

vond het behang waar ik naar op zoek was en hed het binnen 3 dagen binnen en ook heel goed te volgen via track en trees, kwamen heel goed op tijd.

B

De spullen zijn netjes en snel geleverd.

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Overzichtelijke website. Snelle levering.

De foto die op de website stond van het behang was qua kleur niet gelijkend. Nu maakte het in ons geval niet zo heel veel uit, maar kan me voorstellen dat het erg tegen kan vallen.

Thomassen

Super

nooit meer naar de praxis

nee

Anja den Bok

Overzichtelijke site. Doen wat ze beloven. Goede kwaliteit behang! Zit strak op de muur!

Prima overzichtelijke site.
Duidelijke mailtjes m.b.t. bestelling en levering!

Duidelijke website, goede en snelle levering

Duidelijke website, goede en snelle levering

Corinda

Een aanrader!!

Wat wordt je ontzettend goed geholpen hier!
Behang dat niet op de site stond speciaal voor ons bestelbaar gemaakt,dat is nog eens service!
Bij levering van de bestelling zat er 1 pakje...
Wat wordt je ontzettend goed geholpen hier!
Bij levering van de bestelling zat er 1 pakje lijm in terwijl er 2 besteld en betaald waren. Na een mailtje van onze kant werd ik binnen 10 minuten al gebeld en werd beloofd het bedrag van het pakje lijm op mijn rekening terug te storten. Binnen een paar dagen stond het geld er al op.
Een absolute aanrader,en heb ik nog eens behang nodig,dan kom ik hier zeker terug!
Bedankt!