Van der pol Bianca

Ik ben zeer positief gestemd, wanneer ik weer kets nodig heb, bekijk ik zeer zeker de webwinkel weer.

Ik vond het heel fijn om de benodigdheden zoals de behangplaksel en schaar etc gratis te ontvangen. Echt super!!

Kim Machiels

Zeer goede service, correcte afhandeling, de goedkoopste

Zeer goede service, correcte afhandeling, de goedkoopste

Voor buitenlandse leveringen in de bevestigingsmail al aangeven wanneer de vermoedelijke leverdatum zal zijn

connie

Behang besteld was stukken goedkoper als in de winkel de volgende dag al geleverd, snelle service en heel goed kwaliteits behang en nog gratis behangset en bezorgt beter kan het niet

snelle levering

geen ervaring met fouten

de beule veerle

Supper handig en snel

supper handig en snel

Bianca

Als je ze belt of mailt reageren ze altijd. Ik zou het iedereen aanraden, want de korting die je krijgt op behang en behangplaksel scheelt echt veel in de winkel. Ze hebben erg veel keus en houden... Als je ze belt of mailt reageren ze altijd. Ik zou het iedereen aanraden, want de korting die je krijgt op behang en behangplaksel scheelt echt veel in de winkel. Ze hebben erg veel keus en houden rekening met het verfbad, dus daar hoef je geen zorgen om te maken.

Ze houden heel goed rekening met het verfbad.
De extra’s zijn ook erg leuk en handig om te ontvangen. Je kunt gelijk aan de slag met de borstels en plastic aandrukplaatje.

Heb ik niet.

Behanger

Behangwebshop

Behangwebshop

Froukje Logemann

Zeer tevreden, snelle levering, en goedkoper

Prijs, levering, extra lijm+behangset, aardige mensen, goed geinformeerd

Zeer goede levering

Zeer snelle levering

San

Super, prima service

Super, prima service

Verheyden

Super goed

veel goedkoper als bij de winkel