astrid valentijn

Goede kwaliteit behang

groot assortiment, scherpe prijzen, goede kwaliteit behang, snelle reaktie, snelle levering.

Stijn

Snelle en goede levering! Super!

Snelle levering!
Genoeg informatie over de producten en aanvullende informatie.
Hele scherpe prijzen.

Wellicht iets duidelijkere foto’s. Kleurafwijking kan mogelijk zijn. Alhoewel ik heel tevreden ben over het behang dat we besteld hebben.

wal

Prima communicatie en snelle levering

mooie presentatie, goede en snelle levering en wat een mooi materiaal!

van Gool

Prima levering!

snelheid en correcte levering.

nee

rixtia bankras faber

Ik was op zoek naar behang voor onze woonkamer. al snel kwam ik op behangwebshop terecht. keurige site. na een aantal dagen zoeken vond ik de juiste behang. eerst toch even een proefstukje... Ik was op zoek naar behang voor onze woonkamer. al snel kwam ik op behangwebshop terecht. keurige site. na een aantal dagen zoeken vond ik de juiste behang. eerst toch even een proefstukje opgevraagd. super snel had ik die thuis. dan snel bestellen en ook die levering had ik snel in huis. ik ben zeer tevreden.

super dat de proefstukjes snel en gratis thuis werden bezorgt.
ik zal jullie aanbevelen bij vrienden en familie

ga zo door!

Goed. Snelle levering voor een mooie prijs!

Gratis behangset, toch mooi meegenomen.

verdonck diego

Matig

online een stock weergeven zodanig dat de klanten niet verrast worden met een telefoontje dat de levering i.p.v. 1 week 3weken gaat duren.

mvg

Joanie Hendrix

Behang bestelling

Behang bestelling

L.Quist

telefonisch snel bereikbaar...direct antwoord op je vragen

Marijke

Snelle levering na de bestelling. We waren niet thuis bij de levering, en de bestelling is bij de buren afgeleverd. Duidelijke website, en prima prijs-kwaliteit. Ik ben juist klaar met behangen, en... Snelle levering na de bestelling. We waren niet thuis bij de levering, en de bestelling is bij de buren afgeleverd. Duidelijke website, en prima prijs-kwaliteit. Ik ben juist klaar met behangen, en het papier is van goede kwaliteit!

Duidelijke website, gemakkelijk om te bestellen.

De website liep regelmatig vast toen we behangpapier aan het zoeken waren.