Snelle (gratis) levering,goede kwaliteit behang

Snelle (gratis) levering,goede kwaliteit behang

Fred Weijers

Prima!

Kwaliteit van product (behang) was prima!

Verbeterpunt: het zou handig zijn wanneer klanten bij het zoeken naar behang de mogelijkheid hebben om enkele stukjes naar keuze (van bijv. 50cm breed) te mogen ontvangen alvorens te bestellen; dit... Verbeterpunt: het zou handig zijn wanneer klanten bij het zoeken naar behang de mogelijkheid hebben om enkele stukjes naar keuze (van bijv. 50cm breed) te mogen ontvangen alvorens te bestellen; dit i.v.m. de echtheid van de kleuren. De te kleine voorbeeldjes op de website en bij het uitprinten daarvan zijn de kleuren altijd anders dan op het behangpapier zelf.
En dat is jammer!
Wellicht kunt u dit introduceren zodat klanten het echte behang eerst kunnen zien en beoordelen en daarna bestellen. Voor U ook handig om teleurstelling bij klanten of terugzending te voorkomen.

Met groet, Fred Weijers

wilma

Super!

Behang wat ik had besteld was de volgende dag al in huis echt TOP! Het behang was ook erg goed geprijsd en door de actie ook nog gratis thuis bezorgd.

van Herwijnen

Sloopbehang besteldt

Gebeldt over kleur, zeer klantvriendelik antwoord

sjaak middelburg

Snel geleverd tegen een aantrekkelijke prijs.

Ga zo door!!

nvt

info en stalen aangevraagd via website, adres vergeten, werd snel telefonisch op gereageerd!
Bestelling snel in huis. Bijgevoegde gratis behangset en geen bestelkosten helemaal top!

nvt

A

Top!

odette Krist

Beter kan niet

Snelle levering, overzichtelijke website, goede prijs/kwaliteit verhouding, servicegericht

Sigrid

Prachtig behang en ik hoef niet eens de deur uit;)

Goed verpakt, alles keurig volgens afspraak.

Nee voor zover geen, enige zat een vervelende sticker op het behang die ik er amper afkreeg, ik had krap behang besteld dus ook deze stukjes nodig, het is me gelukt.. das t enige wat ik nu zou... Nee voor zover geen, enige zat een vervelende sticker op het behang die ik er amper afkreeg, ik had krap behang besteld dus ook deze stukjes nodig, het is me gelukt.. das t enige wat ik nu zou kunnen verzinnen;) die sticker eraf en een andere optie om de rol vast te maken...