e knobben

Alleen ervaring via de webshop en die is goed

Goede webside

Communicatie is slecht!

Behang dat ik ontvangen heb was van goede kwaliteit en zoals ik verwacht had.

Communicatie is zeer slecht! Verschillende keren gebeld omdat er een colli verloren gegaan is. Hoewel er mij gezegd werd dat men mij op de hoogte ging houden, tot hiertoe nog niks gehoord... Communicatie is zeer slecht! Verschillende keren gebeld omdat er een colli verloren gegaan is. Hoewel er mij gezegd werd dat men mij op de hoogte ging houden, tot hiertoe nog niks gehoord (bestelling dateert van begin december 2012). Heb ook verscheidene mails gestuurd. Nooit antwoord gekregen! Communicatie is 0!
Hopelijk wordt mijn feedback nu wel gepubliceerd, want blijkbaar zijn het enkel de goede commentaren die getoond worden.

spijtige zaak

Behangpapier besteld, 2 vd 4 rollen zijn fout geleverd. Zeer trage reacties op mails na verkoop. Voorstel waarbij klant kan gaan rondlopen en vooruit betalen voor terugzenden...

Zeer gemakkelijk te bestellen.

Antwoord sneller op mails na verkoop en wanneer jullie een fout maken, gelieve deze dan ook zelf op te lossen, zonder dat de klant moet gaan lopen en vooraf dingen gaan betalen om zijn correct... Antwoord sneller op mails na verkoop en wanneer jullie een fout maken, gelieve deze dan ook zelf op te lossen, zonder dat de klant moet gaan lopen en vooraf dingen gaan betalen om zijn correct bestelde goederen te ontvangen.
Stuur geen mails betreffende feedback als klant nog niet in bezit is van zijn correcte bestelling!

Snelle levering, duidelijk informatie op de site en na plaatsen bestelling.

Nee

Scholte

Zeer goed

Zeer goed

Kees Mesu

Prima afhandeling van de bestelling

prima afhandeling van de bestelling

Ansjelien Verwoert

Alles is goed verlopen en op tijd bezorgd

Alles was oké.

Heb ik niet

Kim van Hoogstraten

Goede communicatie en service. Mooi behang.

Goede communicatie en service. Mooi behang.

Gerlinde Verdonck

Fantastische site, heel duidelijk en alles wat ik zocht gemakkelijk gevonden!!

Fantastische site, heel duidelijk en alles wat ik zocht gemakkelijk gevonden!!

frits

Simpelweg goed