P. Cuppens-Schrijver

Prima, goede service, duidelijke website, veel keuze, snelle levering.

Zeer snelle en correcte levering!
Fijn dat je gratis 3 stalen kunt aanvragen.

Op alle stalen het bestelnummer vermelden. Nu stond er op 2 van de 3 geen nummer. Toevallig wilde ik die met nummer, dus ik kwam niet in de problemen. Ook het opsturen van de stalen duurde langer... Op alle stalen het bestelnummer vermelden. Nu stond er op 2 van de 3 geen nummer. Toevallig wilde ik die met nummer, dus ik kwam niet in de problemen. Ook het opsturen van de stalen duurde langer dan gemeld op de site. Waarschijnlijk door de feestdagen, maar misschien handig om dat er even bij te vermelden.

Karin

Lange levertijd en de informatie op de website kwam niet overeen met de werkelijkheid. O

Levertijd vond ik lang, bij veel andere webshops is de levertijd gemiddeld 2 dagen, bij deze webshop 10 werkdagen.
De informatie op de website klopte niet, op de website stond breedte van de...
De informatie op de website klopte niet, op de website stond breedte van de behangrand 43 cm. Dit bleek 53 cm te zijn.

Verkroost

Heel snel!

Erg snel geleverd!

De bezorger niet met een peuk in zijn mond laten aanbellen.

Elise

Prima!

Snelle levering. Overzichtelijke site, snelle reactie

Barend Hoogteijling

Prima service

bijgeleverde behangers setje.

nee, is prima zo

P.Saarloos

Vriendelijk en neemt de tijd voor de klant

veel aandacht voor de vragen en krijgt goede tips

nvt

D’haemer Joris

Behangwebshop.nl

de foto’s van het behang kommen perfect over met het werkelijke papier het geen dat bij sommige anderen niet het geval is .

blijf zo verder doen heb niet meteen tips of verbeteringen

Michelle Dicke

Ik heb het product wat ik heb bestelt, volgens verwachting ontvangen

Snelheid levering en informatievoorziening vanaf aankoop tot levering.

Duidelijke en overzichtelijke website. Leuk behang met leuk om een behangset gratis te krijgen erbij te krijgen. En daarbij werden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Kortom helemaal tevreden.

Vriendelijk telefonisch contact over bestelling. Snelle levering.

Duidelijke afbeeldingen per product op de site.
Fijn, die berekening van het aantal rollen behang per meters muur.