M. Takkenberg

Overzichtelijke site. Bestelproces gemakkelijk. Levering duurde echter 2 keer zo lang als beloofd op de site zonder dat hier vanuit het bedrijf melding van werd gemaakt. Uiteindelijk zelf gebeld. De... Overzichtelijke site. Bestelproces gemakkelijk. Levering duurde echter 2 keer zo lang als beloofd op de site zonder dat hier vanuit het bedrijf melding van werd gemaakt. Uiteindelijk zelf gebeld. De belofte terug te bellen over de definitieve leverdatum werd vervolgens ook niet nagekomen. Product goed afgeleverd en netjes verpakt.

Zie boven.

Zie boven.

Prima ervaring.

Prima ervaring.

prima

M. Klinkers

Behangwebshop.nl

Supersnelle levering! Donderdagmorgen besteld, vrijdagmorgen in huis!
Mooi behang (sloophout vliesbehang), makkelijk aan te brengen, goeie prijs.
Wij gaan hier zeker vaker bestellen!

Nee.

Heel goed

Fijn dat er behang borstels bij zitten

Nee

E van der Bleek

Goed! Snelle service, geen verzendkosten en ook nog een gratis behangset erbij!

Op zondag behang besteld en op woensdag al binnen, dit terwijl oud en nieuw er ook nog tussen zat. In tegenstelling tot andere sites waarop we het behang gevonden hebben geen verzendkosten en ook... Op zondag behang besteld en op woensdag al binnen, dit terwijl oud en nieuw er ook nog tussen zat. In tegenstelling tot andere sites waarop we het behang gevonden hebben geen verzendkosten en ook nog eens gratis een behangset erbij. Super!

Prima! Vervangend product gekregen (vulmiddel) dus kon toch direct aan de slag.

Prima! Vervangend product gekregen (vulmiddel) dus kon toch direct aan de slag.

van oudshoorn

Zeer goed en betrouwbaar!

gewoon super goed, snelle levering en betrouwbaar, zeker voor ieder een aanrader!! hartstikke bedankt behangwebshop.nl

Marieke

Goed! Ik had snel de rollen behang in huis. Leuk gratis een behangersset en gratis verzending!!

Gratis verzending en behangers set!
Daarom voor dit bedrijf gekozen!

Nee vond alles heel goed gegaan!