chantal

Goed!

Gratis behanglijm bij de bestelling

NS Dekker

Geen idee

Geen idee

M. Hindriks

Voordelig, snelle levering

Prijs en gemak

Aankoop van 3 soorten behang pip studio

Snelle levering. Correcte afhandeling aankoop.

Waarschijnlijk buiten de wil van behangwebshop om mijn levering stond via track and trace eerst 2 dagen gepland op donderdag zonder uurindicatie, waardoor ik donderdag de ganse dag thuis was... Waarschijnlijk buiten de wil van behangwebshop om mijn levering stond via track and trace eerst 2 dagen gepland op donderdag zonder uurindicatie, waardoor ik donderdag de ganse dag thuis was gebleven. Pas na de middag merkte ik dat de datum opeens veranderd was naar vrijdag. Vrijdag is de levering dan pas gebeurd om 16u. Dus heb ik er 2 ganse dagen thuis op zitten wachten. Dat was wel wat vervelend.

Walter

Prima service en zeer snelle levering

snelheid

je krijgt de serienummers van de behangrollen niet te zien

Maartje

Heel gemakkelijk kun je stalen aanvragen en krijg je die per post toegezonden. Vervolgens een hele snelle verwerking en levertijd echt geweldig!!

stalen toegezonden zonder extra kosten
snelle verwerking en levertijd

myriam fagot

Valt eigentlijk een beetje tegen

nee

veel sneller een antwoordt op vragen

W bruinsma

Slecht. Zie toelichting

Nee

Er werd mij eind december medegedeeld dat order verstuurd was.
Later bleek dat dat 4 januari was.
Telefonisch onbereikbaar eerste week januari 2013.
Order wordt 7. (?) januari...
Er werd mij eind december medegedeeld dat order verstuurd was.
Later bleek dat dat 4 januari was.
Telefonisch onbereikbaar eerste week januari 2013.
Order wordt 7. (?) januari geleverd. Voor ons te laat.
Ben nu lange periode in buitenland ( waar behang voor besteld).
Wordt dus geleverd en niemand thuis op die datum.
Later weer ergens ophalen etc.
Waarom bij aankoop verkeerde inlichtingen gegeven.
Erg knullig

Prima en snel

Prima en snel

Kelly Van Rintel

Ik heb mijn bestelling geplaatst op 26 december en meteen betaald, nu 12 dagen later, heb ik nog steeds geen betalingconfirmatie gezien. Ik wacht dus nog altijd op een positieve mail terug over... Ik heb mijn bestelling geplaatst op 26 december en meteen betaald, nu 12 dagen later, heb ik nog steeds geen betalingconfirmatie gezien. Ik wacht dus nog altijd op een positieve mail terug over wanneer ik mijn 1 rol behangpapier ga ontvangen

veel betere communicatie ivm betaling.

Ook kan ik niet inloggen op de website om mijn bestellingsstatus/betalingsstatus te bekijken