Ingrid

Geen ervaring, gevonden via google

Eigenlijk alles super verlopen

Misschien kan er nog iets komen hoe je welk behang moet opplakken/behandelen.
Dat heb ik nu op een andere site opgezocht.

Filippijnen

Goede ervaring, snelle en complete levering

Leveren gratis lijm en bahanggereedschap, super!

Kleinstra

Zeer positief. Duidelijke site, veel produkten, duidelijke omschrijvingen en snelle en goede bezorgservice.

Omdat de bestelling goed en snel is verlopen heb ik geen ervatingen met de klantvriendelijke ed aan de telefoon.
Hetgeen ik op internet kon vinden heeft mij snel doen besluiten bij jullie te bestellen en bij anderen aan te prijzen en in de toekomst zeker weer te kijken.

Erik De greef

Tevreden

Telefonisch contact gehad met medewerker over behang hij heeft goede advies gegeven en extra stukjes behang meegestuurd, zoals belooft.

Meta Sietsema

Snelle service en goede kwaliteit!!

Duidelijkheid site, snelle levering, goede kwaliteit

vliesman

Zeer goede internetwinkel

zeer goede internetwinkel

nijhuis mn

Zeer goed, goede kwaliteit en snelle levering.

Duidelijke website, veel informatie te vinden, goede aanbiedingen en sterk behang.

Zo door gaan wij zijn erg tevreden.

Esther

Uitstekend! De bestelling was snel binnen en we werden keurig op de hoogte gehouden over de voortgang van onze bestelling.

Snel en helder allemaal. Ik ben echt super tevreden!

Het zou handig zijn als vooraf is aangegeven dat bestelde rollen behang allen uit hetzelfde verfbad komen. Op zich logisch, maar wel prettig om te weten.

Prince

Uitstekende ervaring

Snele levering, handige verpakking, plus gratis behangset. Het heeft me goed bevallen.

Paul van der Linde

Duidelijk, overzichtelijk en snel te vinden aanbod en snelle levering

Zodra het doe-het-zelf-producten betreft, wil je snel aan de slag. Een website met een duidelijk en vooral zeer divers overzicht helpt je zeer snel een keuze te maken. De betaling verloopt snel en... Zodra het doe-het-zelf-producten betreft, wil je snel aan de slag. Een website met een duidelijk en vooral zeer divers overzicht helpt je zeer snel een keuze te maken. De betaling verloopt snel en de producten zijn snel genoeg in huis. Behangwebshop heeft deze criteria allemaal in huis. Staat in mijn favorieten voor een volgende keer