stefano fuzzi

Snel en efficiënt

Het gaat over order die uiteindelijk is door mij via mail geannuleerd, en binnen enkele minuten was het gecanceled en geld teruggestuurd

de cock sabine

De cock sabine zwaluwstraat 6 1840 malderen - Belgié

mooi produkten, kwaliteit voor de prijjs, zeker hier tegenover in Belgié. ik ben zeer zeer zeer tevreden . In de toekomst wanneer ik nog iets nodig heb uit jullie gamma , voor mij maar 1 adres meer.... mooi produkten, kwaliteit voor de prijjs, zeker hier tegenover in Belgié. ik ben zeer zeer zeer tevreden . In de toekomst wanneer ik nog iets nodig heb uit jullie gamma , voor mij maar 1 adres meer. Ook de chauffeur was zeer vriendelijk , snel, bij de leveren van de zware dozen. Mag ook wel eens gezegd worden , deze mensen worden soms vergeten, omdat ze het gewoon maar leveren, maar toch , een levering, zeer vriendelijk, met lach, een man die het breng , die zijn werk graag doet, die straalt dat uit en dat ziet u .dat is het kersje op de taart .mooi produkt ,aan mooie prijs, geleverd met een lach. dank u wel

neen perfect vind ik het , maar iemand zal misschien wel idee hebben om te verbeteren .ik niet. ik ben tevreden .maar ideeén zijn altijd welkom , sommige kunnen misschien goed zijn.bij mij moet u... neen perfect vind ik het , maar iemand zal misschien wel idee hebben om te verbeteren .ik niet. ik ben tevreden .maar ideeén zijn altijd welkom , sommige kunnen misschien goed zijn.bij mij moet u het niet vragen, verkeerd adres .

Merlijn Janssen

Mijn order werd in eerste instantie niet doorgevoerd omdat hij ’fraudegevoelig’ zou zijn. Dat is prima, maar als ik daarover per mail een bericht had gehad, dan had ik er wat mee kunnen doen.

Margriet Viool

Super service, echt een aanrader!

Super service, er werd echt met ons meegedacht! Persoonlijke aandacht en dat bij een webwinkel, dat zie je niet vaak, top!!

Geen! :)

Ja die hebben we :
Gelieve op de mails te antwoorden die verzonden worden.
Voor de reeds lopende bestelling zonder inlog, ook de stand van bestelling opvolging.

Met...
Ja die hebben we :
Gelieve op de mails te antwoorden die verzonden worden.

Met vriendelijke groeten, Karine

Inge Bekaert

Via google " behangpapier online kopen" bij jullie terechtgekomen en het was een openbaring dat ik zoveel keuze had én dit online kon bestellen. Voor mij de perfecte oplossing !

de grote variatie aan behangpapier ! Wat een weelde om in rond te kijken wat allemaal mogelijk is !
Ik maakte uiteindelijk een keuze van 5 waar mijn zoon dat zijn keuze uit kon maken van fotobehang.Het is heel mooi geworden !

ik kreeg geen reactie op een eerste mail die ik via het contactformulier had ingestuurd.
Op een 2e mail via het contactformulier kreeg ik diezelfde dag nog een antwoord.

Goede en snelle levering, geen negatieve ervaring

goede en snelle levering, geen negatieve ervaring

kimberley

Super klant vriendelijk!

alles prima!

geen enkele

Tja, behangpapier besteld natuurlijk. Is wel nog niet aangekomen.

Tja, behangpapier besteld natuurlijk. Is wel nog niet aangekomen.

lindsey callens

Zeer goed

goede kwaliteit/prijs verhouding
veel keus

in verband met overschrijving te weinig of niet duidelijk genoeg gegevens vb.adres...van het bedrijf