Ingrid

Zeer correcte afhandeling.

Goede communicatie. Levering nog voor de geplande datum

anoniem

Prima service en behulpzaam

meteen reactie

Febe Schotel

Top service en kwaliteit

Duidelijk

Nvt

Claudia Vervloed

Ik had maar 1 rol behang nodig en kreeg deze al supersnel geleverd en heel netjes verpakt. Prima service.

Perfecte levering.

Wendy ter S.

Snelle levering, perfecte klantenservice!

Geweldige klantenservice! Nadat mijn behangrol vanuit Zweden scheef gedrukt bleek te zijn kreeg ik een ontzettend lieve vrouw aan de telefoon er werd ik vervolgens via de mail goed op de hoogte... Geweldige klantenservice! Nadat mijn behangrol vanuit Zweden scheef gedrukt bleek te zijn kreeg ik een ontzettend lieve vrouw aan de telefoon er werd ik vervolgens via de mail goed op de hoogte gehouden over het proces. (Uiteindelijk nieuwe juist gedrukte rol ontvangen)

Als ik iets zou moeten opnoemen dan wellicht een kwaliteitscontrole van het behang doen voordat het doorgestuurd word naar de klant? (al heb ik uiteraard geen idee of dit logistiek gezien en... Als ik iets zou moeten opnoemen dan wellicht een kwaliteitscontrole van het behang doen voordat het doorgestuurd word naar de klant? (al heb ik uiteraard geen idee of dit logistiek gezien en realistisch gezien altijd mogelijk is voor de verkopende partij)

Clara Wijnker

Top

Snel en duidelijk

Hans van der Ven

Betrouwbaar, duidelijk en vriendelijk

Zie boven

Niks

karen vyaene

Mooi papier, snelle levering, goede prijzen

Prijs, levering, veel keuze

Sonja Busschots