Jan M.C. Ernest

Zeer vriendelijke medewerkers, prachtige hemden, mooie kwaliteit en verfijnd afgewerkt

zeer vriendelijke medewerkers, prachtige hemden, mooie kwaliteit en verfijnd afgewerkt

Henk Mensinga

Prima, levertijd is jammer maar inherent aan product

Op maat

Wino Collazuol

Prima, altijd zoals beloofd

Eigen ontwerp is mogelijk

Michiel Meijers

Ik heb hier nu al twee keer een shirt besteld en iedere keer prima! De eerste keer had ik achteraf gezien gebruik moeten maken om een iets nauwere versie aan te schaffen, maar omdat het shirt zo... Ik heb hier nu al twee keer een shirt besteld en iedere keer prima! De eerste keer had ik achteraf gezien gebruik moeten maken om een iets nauwere versie aan te schaffen, maar omdat het shirt zo lekker zit heb ik daar de moeite niet voor genomen. Op de gok een super slim fit besteld en ook deze zit heerlijk! De volgende bestel ik ook weer hier.

Het tweede shirt dat ik bestelde is duidelijk krapper dan het eerste. Ik kreeg dan ook, tot mijn verbazing, een mailtje van het bedrijf of dit echt wel de bedoeling was. Omdat ik niet beschikte over... Het tweede shirt dat ik bestelde is duidelijk krapper dan het eerste. Ik kreeg dan ook, tot mijn verbazing, een mailtje van het bedrijf of dit echt wel de bedoeling was. Omdat ik niet beschikte over mijn maten, liet ik een duidelijke reactie achterwege. Desondanks stuurde Bivolino me toch het bestelde shirt op. En het zit heerlijk!

Ik vind de site niet echt heel mooi ogen, maar daar lig ik niet wakker van.

Jaap

Uitstekend. Levert snel. Goede kwaliteit stoffen.

Niet zeker van de maat? Levert snel één overhemd om te passen.

Mind Management Consulting

Zeer goede klantendienst, correcte leveringen en after-sales

Maten zijn altijd correct, zeer goede after-sales

Stoffen zijn niet altijd duurzaam (rap treedt slijt op aan de hemden)

Axel Rotthier

Nog nooit een hemd ontvangen dat niet perfect was!

Bob

Mijn ervaring met Bivolino is top. Het overhemd kwam iets later dan verwacht maar een mail naar de klantenservice werd direct (<5min) beantwoord met excuses, uitleg en een track and trace code. Mijn ervaring met Bivolino is top. Het overhemd kwam iets later dan verwacht maar een mail naar de klantenservice werd direct (<5min) beantwoord met excuses, uitleg en een track and trace code.
Ook andere vragen naar de customer service worden bizar snel én klantvriendelijk opgepakt.

Klantenservice

De website zelf kan wel een kleine make over gebruiken m.i. Het lijkt of het is opgebouwd uit verschillende websites, die aan elkaar gekoppeld zijn.

Laurens van Hoorn

Uitstekende service

Zeer attent, nemen spontaan contact op bijvoorbeeld n.a.v. wijziging model t.o.v. eerdere bestelling

Bob de Kousemaeker

Kwaliteitsoverhemden, goede service en veel keus.

De service is geweldig. Foutjes worden kosteloos hersteld, Groot assortiment.