Philip de Koningh

Mooi shirts en bijzonder vriendelijke en klantgerichte organisatie.

klantvriendelijkheid, bestelgemak

wat mij betreft wordt een optie toegevoegd dat het "eekhoorntje" helemaal niet op het shirt terecht komt.

Invendows BV

Hele mooie custom design overhemden voor een redelijke prijs

Mooie site met veel informatie over de ontwerp keuzes en mogelijkheden

Bij een uitgebreid design ben ik wel eens een item kwijtgeraakt. Dit is niet altijd duidelijk voordat je op verzenden klikt.

Olivier Vinckenbosch

Bivolino has good quality shirts with an excellent after sales when it comes to finding the shirts that fits you perfectly!

The direct contact

Inge

Goede service, prima kwaliteit!

Goed bereikbaar in geval van vragen. Goede pasvorm van de hemden.

Actiecodes correct doorvoeren in het betaalscherm

Wouter Casteels

Heel goede service, ruime keuze van kwaliteitsvolle producten

ruime keuze en duidelijk zicht op de bestelling op voorhand

meer neutrale kleuren bij de duurdere stoffen

Ludo de Vries

Zeer goede ervaringen. Maat goed, ruime keuze, komen afspraken na, snelle levering.

Maat goed, ruime keuze, komen afspraken na, snelle levering.

Barry Loppé

Dit schreef ik 11 dagen geleden aan Michel Bijvoet:

Dit schreef ik 11 dagen geleden aan Michel Bijvoet:

Complimenten hoor voor je organisatie. Niet alleen wat betreft de kwaliteit van je producten, maar ook voor de gebruikersvriendelijkheid waarmee de overhemden door de klant zelf ontworpen kunnen worden en de logistiek eromheen waardoor de levering correct en op tijd plaatsvindt. En last but not least je voortdurende inspanningen voor "Onze Planeet"! Ik las onlangs nog dat jullie productiebedrijven in Roemenië en Tunesië nu ook Sedex gecertificeerd zijn, super! En wat de verpakking betreft, de milieuvriendelijkheid van de plastic zakken was me inmiddels bekend, maar bij de levering van vandaag zag ik ook dat jullie kartonnen verpakking 100% recyclebaar is, iets dat bij mijn bestellingen een paar jaar geleden, dacht ik, nog niet het geval was. Iedere keer weer een aantal stappen vooruit, onze kinderen en kleinkinderen zullen je er dankbaar voor zijn!

Zijn reeds aangegeven bij de eerste vraag "Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf"

Frans Juurlink

Snelle service/feedback. Goede pasvorm. Ik ga zeker weer bestellen.

Snelle reactie.

johan simoens

Uiterst correcte afhandeling !

Zeer tevreden klant ! Geen enkele negatieve opmerking te maken .

Neen

Wouter Ensing

Zeer positief. Veel keuze in stoffen, nog meer keuze in opties, de pasmaat is zeer goed (beter dan bij veel maatoverhemden waarbij mensen langs komen om je maten op te nemen), etc. Verder is de... Zeer positief. Veel keuze in stoffen, nog meer keuze in opties, de pasmaat is zeer goed (beter dan bij veel maatoverhemden waarbij mensen langs komen om je maten op te nemen), etc. Verder is de klantenservice uitstekend: oplettend (als maten veranderen dan wordt er contact met je opgenomen om te vragen waarom precies), snel (er wordt zeer snel op mails gereageerd), vriendelijk (zeer nette mails), etc.

Zeer goede service. Oplettendheid (als maten veranderen dan wordt er contact met je opgenomen om te vragen waarom precies), snelheid (er wordt zeer snel op mails gereageerd), vriendelijkheid (zeer... Zeer goede service. Oplettendheid (als maten veranderen dan wordt er contact met je opgenomen om te vragen waarom precies), snelheid (er wordt zeer snel op mails gereageerd), vriendelijkheid (zeer nette mails), etc.

Mogelijk nog meer stoffen om uit te kiezen. Vooral dingen als grove ruiten zijn nog wat schaars.