Cadac Group

Men werkt graag mee om een goede dienst te leveren. Telefonisch goed bereikbaar wat bij sommige andere vergelijkbare sites te wensen overlaat of helemaal niet mogelijk is. Dit schept tot wat meer... Men werkt graag mee om een goede dienst te leveren. Telefonisch goed bereikbaar wat bij sommige andere vergelijkbare sites te wensen overlaat of helemaal niet mogelijk is. Dit schept tot wat meer vertrouwen in een goede afhandeling. Goede kwaliteit hemden

Peter Vlas

Een prima bedrijf dat goede kwaliteit belooft en levert

e.r.versteegh

Bestel overzicht. En als je iets wilt veranderen in de vormgeving valt dat niet mee. Maar na een beetje moeite kom je er wel uit!

Agna

Prijs-kwaliteit correct

de omtrekken opvragen in mm of cm, zoals bvb.
schouderomtrek = ... cm
borstomtrek = ... cm
taille = ... cm
heup = ... cm
lengte schouder tot hand = ... cm
Zo...
de omtrekken opvragen in mm of cm, zoals bvb.
schouderomtrek = ... cm
borstomtrek = ... cm
taille = ... cm
heup = ... cm
lengte schouder tot hand = ... cm
Zo kunnen jullie tot in de kleinste details perfect werk afleveren

C.Doorn

Al weer enige jaren een heel plezierig contact en de zo nodige correcties worden prima verwerkt

schotte geert

Heel correct

niet van toepassing

j.folkerts

Prima georganiseerd. Prijsstelling ietsje aan de dure kant vergeleken met anderen.

keuze uit ruim,getaillerd zou beter kunnen met maten in cm. Mijn overhemden moet ik in ruim bestellen maar zijn eigenlijk net ietsje te wijd.

Verbruggen

Omdat ik zowiezo al problemen heb bij het vinden van een hemd vond ik dit naar prijskwaliteit de beste oplossing.

tot op heden geen.

Matthijs

Zeer goed

Meer groen in de collectie stoffen. Nu is er niets

Marco de Vries

Super! Goede kwaliteit product, communicatie of aflevering is prima.