van loo

Correcte aflevering , netjes afgewerkt, goed afgewerkt product

correcte aflevering , netjes afgewerkt, goed afgewerkt product

AvR

Mooi overhemden. Prima pasvorm, wat lastig is als je 100 kg weegt en maat 39 hebt.

Voor elk extra ding moet je betalen, dan komt een redelijk duur overhemd nog veel duurder uit. Zeker als je een paar contrasten wilt.

Gert Jan

Uitstekende ervaring

Nog snellere levering zou perfect zijn

pvh

Kwalitatieve hemden voor een correcte prijs. thuis geleverd

toch niet gemakkelijk de dikte van de stof in te schatten.

Philip Menco

FIjne hemden, prima service

meer informatie over de kwaliteit en eigenschappen van verschillende stoffen
uiteindelijke prijs soms toch een verrassing.

hans cabout

Ik heb nu inmiddels drie overhemden besteld tot volle tevredenheid. De kwaliteit is en blijft prima. De overhemden zijn ook zeer makkelijk te strijken. Voor mij een belangrijk detail.

Meer keuze mogelijkheden qua design. Ik heb nu 3 overhemden besteld en heb eigenlijk geen keuze mogelijkheden meer. Het gaat dan meer van hetzelfde worden en dat is jammer.

J. michielsen

Controle op de bestelling is uitstekend, bij twijfel wordt onmiddellijk gevraagd of bestelling klopt, uitvoering en bezorging dik in orde. Uitkomst voor korte personen, geen probleem meer met te... Controle op de bestelling is uitstekend, bij twijfel wordt onmiddellijk gevraagd of bestelling klopt, uitvoering en bezorging dik in orde. Uitkomst voor korte personen, geen probleem meer met te lange mouwen. Perfect

Controle van de bestellingen. Advies om eerst een overhemd te proberen om daarna de bestelling verder uit te voeren.
Perfecte service.

A.B.Bouwman

Alles wet netjes en correct verwerkt.

De mogelijkheid om zelf een hemd te maken.
Voor mij i.v.m. de kleine boordmaat.

Ad Voorhagen

Veel keuze en vooral voor lange mensen zoals ik een uitkomst. Scheelt enorm in prijs met overhemden uit een speciaalzaak.

Alexander

Ik ben erg tevreden over het product en het bestelgemak.

Het eindbedrag met kortingscode heeft toch een verrassing bij het betalen, dan komen er toch nog 5 euro bij. Ik begon te twijfelen of het wel goed was gegaan.