Joris Jan de Vlieger

Bivolino heeft een mooi product afgeleverd. Het overhemd heeft een goede kwaliteit (geen losse draadjes etc.) en het zit perfect.

Persoonlijk vind ik het mooier als verbinding van de mouw strak aansluit met de manchet. Bij dit overhemd is dit met een steekje gedaan, waardoor het overhemd bij de pols heel erg losjes (veel... Persoonlijk vind ik het mooier als verbinding van de mouw strak aansluit met de manchet. Bij dit overhemd is dit met een steekje gedaan, waardoor het overhemd bij de pols heel erg losjes (veel ruimte) zit. Bij de overhemden van bijvoorbeeld Profuomo hebben zit dit heel netjes opgelost. Desalniettemin is dit echt een heel klein puntje dat bijna niet opvalt.

A. Voorhagen

Heel toegankelijke website. Correcte levering. Mooi resultaat. Aanbevolen

Eerst een kleine (compacte) handleiding lezen is wel praktisch. Zodat je bijvoorbeeld weet, dat je eerst een profiel moet opbouwen op je eigen account en dan pas bestellen. En dat je de volgende... Eerst een kleine (compacte) handleiding lezen is wel praktisch. Zodat je bijvoorbeeld weet, dat je eerst een profiel moet opbouwen op je eigen account en dan pas bestellen. En dat je de volgende bestellingen heel makkelijk via je eigen account kan doen, omdat je dan (als alles past) alleen de kleur, e.d. hoeft aan te passen.

A.L. Dingenouts

Correcte levering conform het ontwerp

Correcte levering conform het ontwerp

Bernadina

Super, als ik vragen heb of aanpassingen worden ze meteen behandeld.

Sinds ik mijn eerste product heb besteld ben ik helemaal tevreden. Hoe snel mijn vragen worden beantwoord, hoe snel ze aanpassingen maken als ik een fout heb gemaakt bij het bestellen. Echt klant... Sinds ik mijn eerste product heb besteld ben ik helemaal tevreden. Hoe snel mijn vragen worden beantwoord, hoe snel ze aanpassingen maken als ik een fout heb gemaakt bij het bestellen. Echt klant gericht!!!

Mark

Al 2 keer besteld, en iedere keer echt wel prima!
Nu een dubbele bestelling ingegeven

soms is het niet duidelijk of de contrasten er in zitten, en ze zijn niet altijd makkelijk te verwijderen.
Levering kon sneller.

info

Zeer goed

Zeer goed

Anoniempje

Zeer slecht

Ik moest erg lang op een reactie wachten, daarnaast duurde het erg lang voordat ik mijn bestelling kreeg helaas

Luc Walravens

Zeer goede ervaring, na jarenlang zoeken hemden gevonden die mij perfect passen. Zeer goede kwaliteit, vlotte service

Cornelis Doorn

Correcte afhandeling van bestelde overhemden

Quint Duivenvoorden

Goede shirts, goede service (een verkeerd shirt werd zonder moeite opnieuw gemaakt in de perfecte maat - dit is nu mijn standaard)