Gerard Koolman

Mijn ervaring is positief behoudens enkele configuratie wijzigingen bij oplevering is het bestelde keurig ontvangen

-configuratie website komt niet altijd overeen met de werkelijkheid.

Van den Acker

Ik ben zeer tevreden. Je kan zelf een pièce unique creeren. Krijg steeds complimenten.

Greet Vandistel

Tevreden

Website kan veel optimaler om keuze van onder meer stoffen en van boorden te vergemakkelijken

Frans de Koning

Bestellen via de website van Bivolino is leuk en gemakkelijk en er is ruim voldoende keuze. Service is prima, men reageert snel en correct op e-mail. De communicatie is klantgericht.

Een spaarsysteem voor trouwe klanten zou leuk zijn en stimuleert, naast de tussentijdse acties, tot aankopen.

Marijn

Zeer goed. Shirts zijn altijd goed op maat, spoedige levering, goede stoffen.

Ik ben Nederlands en voor mij is het taalgebruik op de website soms wat bijzonder.

Janssens gerry

Efficiënt en correct, vlotte en beleefde sercvice

Uitgebreidere keuze in kleuren mag altijd

Marc D’hont

Positief

wat verouderde kleuren aanbod hemden
voor niet kenner van stoffen , een duidelijker specificatie bv zomerhemd , winterhemd enz
duidelijk de kwaliteiten onderscheid van de stoffen...
wat verouderde kleuren aanbod hemden
duidelijk de kwaliteiten onderscheid van de stoffen aantonen via een eenvoudig vink model

Jean Sanders

Ik ben al meer dan 10 jaar trouwe en tevreden klant, draag dagelijks hun hemden en ben er super tevreden over !

Neen

Kris beerens

Ik zocht al jaren naar hemden die mij passen, tevergeefs... Mouwen te kort, hemd kwam bij het zitten uit mijn broek, etc... Dan vond ik deze site, benieuwd naar hun biometrisch systeem deed ik de... Ik zocht al jaren naar hemden die mij passen, tevergeefs... Mouwen te kort, hemd kwam bij het zitten uit mijn broek, etc... Dan vond ik deze site, benieuwd naar hun biometrisch systeem deed ik de proef op de som... Paste perfect, ik ben nochthans geen modellenmaatje, wel een buikje en lang bovenlijf. Supertevreden, ik koop mijn hemden enkel nog hier.

Heb eens een mail gestuurd ivm met de leveringskosten en nooit reactie op gekregen...

Reactie Bivolino.com:

Beste Kris Beerens
De leveringskosten voor Nederland en België bijdragen 5 euro.

Pieter Louwette

Uiterst betrouwbaar

De juiste pasvorm vinden, zelf met aanpassingen van mijn maten via het internet zit het hemd niet 100 % zoals ik zou willen, te losjes of te strak