Siebe Jeurissen

Natuurlijk kan je niet 5 sterren verdienen. Dan zou de service echt top moeten zijn. Geen problemen. Natuurlijk loopt er wel iets mis en dat was ook bij mij het geval. Ligt het bij jullie, maar het... Natuurlijk kan je niet 5 sterren verdienen. Dan zou de service echt top moeten zijn. Geen problemen. Natuurlijk loopt er wel iets mis en dat was ook bij mij het geval. Ligt het bij jullie, maar het kan ook bij mij liggen. Natuurlijk als je het prijsverschil zien tussen de tickets. Waarom 4 sterren en geen 3 komt doordat ik eerst heb moeten zoeken of jullie geen website zijn met valse tickets. En dat was niet het geval. Nu ik weet dat jullie betrouwbaarheid zijn komen er waarschijnlijk nog meer tickets bij jullie kopen. Maak van de website iets mooi en betrouwbaars ik raad het al zeker aan bij familie en vrienden

Sebastiaan Godts

Makkelijk en goedkoper, bedankt

kristof Verbruggen

Supersite!!!!
Mooie korting gekregen op onze tickets voor Toverland!!!
Wij gaan hier zeker nog veel gebruik van maken!!!

Tinne Delcroix

Het was even uitzoeken hoe en wat je moest doen. Maar een fijne korting als resultaat.

Bart sarrazijn

Supersnel mijn tickets gekregen top

Griet Ceenaeme

Heel makkelijk en vlot in aankoop, mooie korting t.o.v. prijs via officiële website. Ik maak hier zeker nog gebruik van en raad het iedereen aan!

Jessica Vrancken

Ik vond het zeer goed dat ik een ticket kon krijgen waarvan de prijs goedkoper was dan op de Bobbejaanland site.

STEFAN WAGEMANS

Handig, je kiest zelf je datum

Davy Thijs

Simpel om tickets te bestellen en voordeliger dan ergens anders.

CANVAT adeline

Super.
Dommage que le site ne soit pas en français