Thuwis peter

Zeer goede site met goede prijzen,s avonds nog tickets aangekocht voor phantasialand een paar min later konden we ze al afprinten,ik zal zeker nog via deze site mijn tickets kopen zeer tevreden,en... Zeer goede site met goede prijzen,s avonds nog tickets aangekocht voor phantasialand een paar min later konden we ze al afprinten,ik zal zeker nog via deze site mijn tickets kopen zeer tevreden,en zeker betrouwbaar ????

Brigitte janssens

Heel tevreden

Jessica Linsen

Een fijne site waar je allerhande ticket dadelijk online kan bestellen. Ik ben er super tevreden over en zal in de toekomst via deze site nog tickets bestellen.

Nora De Pauw

Alles verliep heel vlot, geen enkel probleem

Nancy Cools

Gemakkelijk, goedkoop en snel.

Kristel Van Hoey

Snelle en vlotte afhandeling maar het was onduidelijk of we voor de kleinste kinderen ook moesten betalen. Voor alle zekerheid kochten we voor hen dus ook tickets wat achteraf ter plaatse niet... Snelle en vlotte afhandeling maar het was onduidelijk of we voor de kleinste kinderen ook moesten betalen. Voor alle zekerheid kochten we voor hen dus ook tickets wat achteraf ter plaatse niet nodig bleek. We zijn benieuwd of we deze ongebruikte tickets terugbetaald krijgen.

Sam Van Oudgaarden

Super simpel werk echt goed!

Viviane Mariën

Hele goede korting, directe levering via mail, supersite

Lanie Malliet

Snel, gemakkelijk en goedkoop.
Zeer blij mee!

Karen Van den Branden

Superhandig! Betere prijs en alles direct geregeld.