Marc Caron

Zeer goede ervaring met dagtickets. Mooie korting en vlotte verwerking van de bestelling. In enkele minuten zitten de tickets in je mailbox aan een voordelige prijs.

rigo jans

Alles is gegaan hoe het moet , plus mooi overzicht van uw website . Voor ieder wat wils .

wendy uyttendaele

Handige website om snel tickets te bestellen. Zeer gebruiksvriendelijk

dirk sels

Eenvoudig en snel. Zonder toeters en bellen. Gewoon doen wat nodig is

Odette DEMESMAEKER

Het is de eerste keer dat ik uw site gebruikt heb maar zeker niet de laatste; In de toekomst zullen al mijn reservaties voor tickets gegarandeerd langs DAGTICKETS gaan. Super gemakkelijk en héél... Het is de eerste keer dat ik uw site gebruikt heb maar zeker niet de laatste; In de toekomst zullen al mijn reservaties voor tickets gegarandeerd langs DAGTICKETS gaan. Super gemakkelijk en héél snel. Duidelijk overzicht van alle prijzen en mogelijkheden, het is gewoon een SUPER DAGTICKETS SITE.
Proficiat !!!!

Sandra Troost

Erg handig om ze van te voren al in huis te hebben.Scheelt weer aanschuiven in de rij.

Verhaert Luc

Het was geweldig om gewoon door te kunnen lopen aan de kassa's. We waren daar met onze 2 oudste kleinkinderen en die wilden natuurlijk zo snel als mogelijk aan hun dagje uit beginnen. Zij hebben... Het was geweldig om gewoon door te kunnen lopen aan de kassa's. We waren daar met onze 2 oudste kleinkinderen en die wilden natuurlijk zo snel als mogelijk aan hun dagje uit beginnen. Zij hebben zich dan ook schitterend geamuseerd en de grootouders dus ook . Een topdag die door de dagtickets sneller kon starten. Dank u

jo de vleeschhouwer

Een mooie dag beleefd met de kleinkinderen die heel enthousiast waren.

a.bremmers

Gemakkelijk en overzichtelijke dienst.
Fluitje en een cent!

Françoise Vermeiren

Aangenaam verrast van de prijzen voor de tickets.