Wilma Verhulst

Makkelijk te kopen. Ideaal als je wachtrijen wilt vermijden. Ik kijk er altijd naar voordat we gaan bezoeken.

Eveline Roelens

Zeer mooi aanbiedingen op deze betrouwbare website.
Enkele ogenblikken na betalingen had ik de tickets al in mijn mailbox.
Wat ook zeer handig was, was het feit dat we niet lanfs de kassa...
Zeer mooi aanbiedingen op deze betrouwbare website.
Enkele ogenblikken na betalingen had ik de tickets al in mijn mailbox.
Wat ook zeer handig was, was het feit dat we niet lanfs de kassa hoefden, maar rechtstreeks naar de ingang konden.

Els Coen

Vlotte bediening

Stijn bouchier

Ben super te vreden van de actie van dagtickets,is echt een aanrader voor iedereen,we zijn met gans het gezin geweest en was een heel toffe en mooie dag!

Jo van oekel

Het systeem om dagtickets te bestellen is heel duidelijk, werkt vlug en het geeft het voordeel om gemakkelijk het park binnen te komen. Zeer tevreden !

Veerle

Zeer tevreden. Mooie korting. Snel en gemakkelijk!

Harry

Heel overzichtelijk en voordeel kan zelf de dag van bezoek aan het Pretpark Bobbejaanland kiezen tot een aangeduide geldigheidsdatum vermeld op het dagticket .
Super !!! Digitaal tickets zeker...
Super !!! Digitaal tickets zeker aan te bevelen.

Kitty verschueren

Dagtickets super ervaring. Geweldige daguitstap met de kids voor weinig geld!

Gerry Wauters

Prachtige dag gehad !!

Lida Huver

Prettig om even online je tickets te kunnen bestellen. Geen lange rij en snel in de lift naar de prachtige top van het Atomium. Erg genoten van het uitzicht en de ervaring in de andere bollen. Hele... Prettig om even online je tickets te kunnen bestellen. Geen lange rij en snel in de lift naar de prachtige top van het Atomium. Erg genoten van het uitzicht en de ervaring in de andere bollen. Hele leuke tentoonstellingen gezien en ook die met de lichtinstallatie was erg bijzonder.