Tamara De Haes

Geweldig voordelig, handig, snel een overzichtelijk! Super!!!

Ellen Grobben

Super ervaring! We hebben een heel gezellige dag gehad in toverland. Zeker voor herhaling vatbaar.

Kim Van den Broeck

Alles verliep vlot! Van bestellen, tot afspringen tot inkom.

Bart

Vlotte website met leuke aanbiedingen. Correct en snel

Karen Hanssen

Eerste keer gebruik gemaakt van Dagtickets en we gaan het zeker nog doen!

Sara Verstraete

Aangenaam verrast van de prijs van de producten. Eerder toevallig opgevallen maar zal er zeker nog gebruik van maken. Ik was wel gehaast, dus spijtig dat ik nog eens een code moest invoeren dan op... Aangenaam verrast van de prijs van de producten. Eerder toevallig opgevallen maar zal er zeker nog gebruik van maken. Ik was wel gehaast, dus spijtig dat ik nog eens een code moest invoeren dan op de site van de handelaar maar begrijp wel deze manier van werken.

Edouard Ledène

Tot en met betaling verliep alles heel vlot, ook beloofde mail met tickets kwam normaal binnen, maar het lukte ons niet de 5 tickets af te drukken ??? na kontakt met comics station werden tickets... Tot en met betaling verliep alles heel vlot, ook beloofde mail met tickets kwam normaal binnen, maar het lukte ons niet de 5 tickets af te drukken ??? na kontakt met comics station werden tickets daar afgedrukt en aan kassa gelegd. Dus uiteindelijk alles ok

Donny Adriaens

Vlotte service

Annick Vodermans

Super goeie service

Rens. Chris

Heel snel heel makkelijk en helemaal niet diur