katrien degreef

Correcte informatie en snelle afhandeling! Super

Kris Smeers

Dankzij dagtickets heb ik 15% bespaard bij Phantasialand. Dit kwam neer op 21€ besparing voor 3 tickets. Weliswaar met een klein hartje naar de inkom, maar alles in order. Super deal!

Sabina Basic

Ik moest Hulp van mijn echtgenoot vragen om de dagtickets af te ronden. Mail was goed maar dan het registreren vond ik omslachtig.

Tom Staes

Vlotte afhandeling. Veilige betaling! En een zeer goede besparing. Een aanrader!

Marjan Wuyts

Positieve ervaring

Tamara Cams

Heel goede prijs, alles goed verlopen!

Kizzy Vinckx

Een super toffe website ! Eerst beetje terughoudend, maar absoluut voor niets nodig ! Alles tip top in orde ! Tickets voor Bobbejaanland besteld, 2 minuten later in de mailbox ontvangen en alles... Een super toffe website ! Eerst beetje terughoudend, maar absoluut voor niets nodig ! Alles tip top in orde ! Tickets voor Bobbejaanland besteld, 2 minuten later in de mailbox ontvangen en alles perfect in orde ! Ik ga hier zeker nog gebruik van maken ! Bedankt voor de goede service !

Jan Boden

Eenvoudig, concreet en beloofd ! Zo zou ik mijn customer journey bij Dagtickets omschrijven. Top ervaring gehad !

Glenn Meylemans

Gewoonweg superfijn!!

candy carless

Heel gemakkelijk , je hoeft niet meer aan te schuiven en is ook nog goedkoper . Een aanrader !