Benjamin

Eenvoudig, snel en een stuk goedkoper. Ik koop vanaf nu altijd bij Dagtickets.

Marie-Rose De Bree

Lekker makkelijk tickets besteld vanuit mijn luie zetel en aant park ni hoeven aan te schuiven aan de kassa

tamara brackman

Aangenaam verrast van de gebruiksvriendelijke tickets. Goedkoper dan normaal, perfect te scannen barcode. Eenvoudig te bestellen en te betalen. Geen addertjes onder het gras. Aanrader!

karin van der Leeden

Makkelijk te vinden informatie over een bezoek aan bobbejaanland, was een stuk voordeliger dan op de site van Bobbejaanland tickets re kopen voor diezelfde dag. Bevestiging kwam meteen per e-mail.... Makkelijk te vinden informatie over een bezoek aan bobbejaanland, was een stuk voordeliger dan op de site van Bobbejaanland tickets re kopen voor diezelfde dag. Bevestiging kwam meteen per e-mail. Tickets werkten goed dus zeker voor herhaling vatbaar.

Laetitia Sacré

Alles is heel duidelijk uitgelegd, weergegeven, makkelijk in te vullen en zeer transparant. Zeer makkelijke betaling en snelle afhandeling. Binnen de twee seconden zat de bevestigingsmail met... Alles is heel duidelijk uitgelegd, weergegeven, makkelijk in te vullen en zeer transparant. Zeer makkelijke betaling en snelle afhandeling. Binnen de twee seconden zat de bevestigingsmail met tickets in mijn mailbox. Klein minpuntje, let op het ticket is geldig maximum de dag na betaling. Niet einde volgende maand zoals het bij bestelling vermeld wordt. Maar dit was bij ons sowieso niet de bedoeling, dus top ervaring.

Vandooren JM

Toppie helemaal tevreden

Michael Celis

Zeer mooi park zeker genoten van onze dag

Sandra Van Hees

Ging vlot

BVBA Widec

Heel snel, een paar klik en alles is direct in orde voor u boeking.