Koen Van pee

Zeer goed

melina brabants

Heel eenvoudig om tickets te bestellen

Robert

Eerste keer dat ik lijn tickets vjia deze site bestel en moet zeggen,top service !!! Gaan we nog vaker doen

Guy Van Looy

Alles prima alleen jammer dat je bij een combiticket met het Atomium verplicht bent om eerst je ticket te gaan inruilen bij Mini-Europa en niet rechtstreeks bij de inkom van het Atomium.

Sven Leysen

Niets op aan te merken. Goede prijs, snelle en gemakkelijke betaling, ticketten direct in mailbox. Toppie.

Véronique

Had Dagtickets nog nooit gebruikt, maar was op zoek naar korting voor een dagje pretpark voor de verjaardag van mijn dochter en haar vriendinnen. Werkte perfect !

martine raes

Ik was op zoek op het internet voor tickets met korting, blij dat ik dagtickets gevonden heb, eerlijke site, mooie korting, vlug aangekocht en betaald, bij alle andere sites bedrieglijke kortingen.

GINO DEPOORTER

Zeer goed mijn dochter kwam ziek in Bobbejaanland en kon niet meer het park in de verpleger had geregeld met de eigenaar dat we gratis kaartjes hadden gekregen om terug te keren als ze... Zeer goed mijn dochter kwam ziek in Bobbejaanland en kon niet meer het park in de verpleger had geregeld met de eigenaar dat we gratis kaartjes hadden gekregen om terug te keren als ze genezen is mijn Dochter Dikke Dikke DUIM voor de verpleging en de uitbater Bobbejaanland

davy Vande Kerckhove

De tickets waren goedkoper dan op de officiële site. Super. Heel snel gekregen.