Hilde Van wilderen

Echt geweldig!

Eva verheyden

Super makkelijk en in enkele seconde ontvang je een mail met bevestiging afprinten en vertrekken !!

Jan Derudder

Heel gemakkelijk en eenvoudig te bestellen vanuit je 'luie zetel' !

Melanie Vanderbeken

Super ervaring, eerste maal dat ik dit heb gedaan. ik zal dit zeker nog doen. makkelijk te bestellen en in enkele seconden zitten de tickets in uw mailbox. super

Dedens dienstverlening

Simpele aankoop. Goede info. En geen probleem bij de kassa

Camille

Vous pouvez faire confiance à 100% à ce site. J'avais acheté un ticket pour 2 jours à Phantasialand au lieu de 2 tickets pour un jour et ils ont accepté de me changer les tickets. Je suis... Vous pouvez faire confiance à 100% à ce site. J'avais acheté un ticket pour 2 jours à Phantasialand au lieu de 2 tickets pour un jour et ils ont accepté de me changer les tickets. Je suis allée ce jeudi et les tickets étaient bien valables. Super réduction, vous pouvez acheter sur ce site les yeux fermés.

Sander Meeus

Prima service, makkelijk en snel te bestellen. Flinke korting.

Jakob Robijns

De aankoop liep redelijk vlot. Alleen jammer dat je alle info (naam, adres, gsm etc) moest invullen terwijl dit niet nodig was voor de aankoop van de tickets.

Connor D'Hondt

Voor het eerst een bestelling geplaatst . Aan de helft van de prijs maar effectief probleemloos verlopen

Rina Thijs

Perfecte en snelle afhandeling!