Nico

Dagtickets is een gemakkelijke manier om tickets te bestellen en je bespaart er geld mee uit. In tegenstelling tot de websites van sommige pretparken worden er geen administratieve kosten... Dagtickets is een gemakkelijke manier om tickets te bestellen en je bespaart er geld mee uit. In tegenstelling tot de websites van sommige pretparken worden er geen administratieve kosten aangerekend.

Wesley Robeyns

Superervaring in toverland! Zeer kindvriendelijk, net zoals in een sprookje ...

Bram Peeters

Heel tevreden omtrent het online aankopen van dagtickets. Misschien kan er bijkomstig wel nog gekeken worden om ook een mogelijkheid aan te bieden voor de online aankoop van een parkeerticket.

Frank Lauwers

Geen enkele opmerking; alles is perfect verlopen.
Ik zou zeggen, doe zo verder.

Amber Claeys

Zeer snelle service. Ik bestelde tickets voor Bobbejaanland. Na gegevens ingevuld te hebben ontving ik nog geen 5 minuten later al de tickets. Bij het scannen had ik ook geen problemen. Had meteen... Zeer snelle service. Ik bestelde tickets voor Bobbejaanland. Na gegevens ingevuld te hebben ontving ik nog geen 5 minuten later al de tickets. Bij het scannen had ik ook geen problemen. Had meteen toegang tot het pretpark. Kortom: top en zeer voordelige prijs

patrick eggermont

Online gemakkelijk te bestellen en bij aankomst zijn de uitgeprinte tickets zonder problemen gevalideerd geweest. Gewoon eenvoudig en vlot.

B. Vandebeek

Géén enkel probleem gehad. Genoten van een dagje bobbejaanland aan een lage prijs! Zalig!

lindsay Dewit

Heel tevreden snelle levering.

cindy laerenbergh

Stukken goedkoper en zeer betrouwbaar.

Nancy Heylen

Was gemakkelijk te vinden en te bestellen