Robert Meyers

Het is me een waar genoegen via Dagtickets met de kleinkinderen van een extra dag te hebben mogen genieten in Bobbejaanland.Het loont zeker de moeite indien je met een aantal personen een... Het is me een waar genoegen via Dagtickets met de kleinkinderen van een extra dag te hebben mogen genieten in Bobbejaanland.Het loont zeker de moeite indien je met een aantal personen een attractiepark bezoekt van deze vermindering gebruik te maken dankzij Dagtickets.Echt een aanrader!!!

Meys

Zeer handig. Tickets kwamen dadelijk toe via email. Niet hoeven aanschuiven aan kassa

Sandy

Superfijn om op deze manier tickets te bestellen! En ook nog korting, wij hebben genoten!
Snelle verwerking van alles en keurig de tickets per mail

Kemps Evi

Heel makkelijke en snelle site

Lin Antonis

Ik had deze site op het internet gevonden en het was echt goed. Ik kon gemakkelijk aanduiden welke tickets ik nodig had. Ik kon meteen en vlot online betalen. En dan hoefde ik alleen maar de tockets... Ik had deze site op het internet gevonden en het was echt goed. Ik kon gemakkelijk aanduiden welke tickets ik nodig had. Ik kon meteen en vlot online betalen. En dan hoefde ik alleen maar de tockets af te printen.

nancy cornelis

Vlugge en correcte bediening

jeannine van langendonck

We waren heel content

Heidi Vanroelen

Vlot verlopen

Ingrid van den Buijs

Dagtickets is een goede website, die simpel werd gehouden zodat het voor iedereen gebruiksvriendelijk blijft.