Wouters Liesbeth

Tickets gekocht aan een veel goedkopere prijs dan op de site van het pretpark zelf. Vlotte betaling en direct tickets via e-mail ontvangen . Top!

CINDY

Makkelijk snel en betrouwbaar

koen Huys

Zeer goed en gemakkelijk

Sven Vrolijk

Zeer tevreden klant, waarvoor dank.

Ellen Paesen

Snelle en efficiënte regeling!!
Snelle toegang tot het park!! Geen wachttijd!!Perfect!!

Gianni

Heel gemakkelijk tikets betalen en staan onmiddelijk op mail super

Edwin Tasquin

Heel tevreden

Bieke Coursier

Heel duidelijk overzicht en gemakkelijk in betaling.

JASON BASTIAENSEN

Het is een makkelijke weg voor de tickets in bezit te komen en het pluspunt is da je niet moet aanschuiven bij de ingang en ook de site is heel makkelijk om te gebruiken duidelijk en overzichtelijk... Het is een makkelijke weg voor de tickets in bezit te komen en het pluspunt is da je niet moet aanschuiven bij de ingang en ook de site is heel makkelijk om te gebruiken duidelijk en overzichtelijk in een paar kliks is het in orde top

Vos

Snel en efficient. Ik vond het alleen jammer dat ik alleen de combi-tickets kon omruilen aan de kassa van Mini-Europa. Als je eerst het atomium wil bezoeken moet je dus eerst naar Mini-Europa en dan... Snel en efficient. Ik vond het alleen jammer dat ik alleen de combi-tickets kon omruilen aan de kassa van Mini-Europa. Als je eerst het atomium wil bezoeken moet je dus eerst naar Mini-Europa en dan terug naar het Atomium. Het zou beter zijn als we met de combi-tickets onmiddellijk toegang zouden hebben zonder weer aan de kassa te moeten wachten.