Cynthia Lamote

Duidelijk, makkelijk, goedkoper, wat wil je nog meer!

Brecht Haesaerts

Goede, snelle en betrouwbare service

Marco van den Heuvel

Ik kon het eerst niet echt geloven, dat de ticket prijs hier lager lag dan bij het park zelf. Toch met vrienden overlegt en hiervoor gekozen, vanwege de goede recensies. Duidelijke informatie op de... Ik kon het eerst niet echt geloven, dat de ticket prijs hier lager lag dan bij het park zelf. Toch met vrienden overlegt en hiervoor gekozen, vanwege de goede recensies. Duidelijke informatie op de site, en hoe en wanneer de tickets geldig zijn. Het afreken systeem is prima, en had na bestelling de kaarten direct binnen! Via pdf meteen geprint en binnekort lekker genieten van een dagje pretpark.

Zineb

Super! Heel snelle service.. Vrijdagavond besloten om de volgende dag naar phantasialand te gaan. Sâ??avonds de tickets besteld, en onmiddelijk ontvangen! Super service!!

Cathy Schatteman

Een goede opvolging, ik had een probleem en binnen zeer korte tijd een oplossing gekregen.
Duidelijke PDF

Holterman

Snel geregeld en prima korting.
Heel leuk weekend gehad.

Robert

Snelle levering en goedkoper als andere aanbieders.
Zal pas gebruik kunnen maken in de maand mei. Dank u

Marijke

Heel duidelijke website en makkelijk in gebruik! Onmiddelijk na betaling de tickets in mijn mailbox, klaar om af te drukken.

Lara-An Veltjen

Dagtickets is een heel fijn systeem en is dan ook nog eens een stuk goedkoper dan op andere sites, dus bij deze gewoon fantastisch. Zou het iedereen aanraden!

Shana Deckers

Duidelijk en goede service