Etienne Kaptein

Super service en zeer klantvriendelijk

Cijril

Alles in orde, fijne korting en goede service

Christophe Baeten

Eenvoudige en efficiënte manier om je uitstap te plannen

pepijn

Het werkt goed en snel

Jordy Depoortere

Super snel en mooi geregeld en goedkoop

Rondel Wim

Hey is super vlot en gemakkelijk verlopen. Echt een aanrader!!!

leen ooms

Mijn dochter deed haar lentefeest en wilde dit in toverland doen ! We hebben een geweldige zonnige dag gehad. Al de attracties zeker 3 keer kunnen doen ! We waren met heel de familie plezier aan het... Mijn dochter deed haar lentefeest en wilde dit in toverland doen ! We hebben een geweldige zonnige dag gehad. Al de attracties zeker 3 keer kunnen doen ! We waren met heel de familie plezier aan het beleven ! Voor de tickets was het perfect verlopen ! Proficiat!

Vandenbroucke Hilde

Mooie korting op toegang Madame Tussauds, wint je jammergenoeg geen tijd uit aan de ingang, want je afgerukt papier moet aan de kassa nog omgezet worden in tickets, dus sta je evenlang aan de... Mooie korting op toegang Madame Tussauds, wint je jammergenoeg geen tijd uit aan de ingang, want je afgerukt papier moet aan de kassa nog omgezet worden in tickets, dus sta je evenlang aan de kassa.... dit verschijnt pas in kleine lettertjes wanneer je reeds betaling hebt uitgevoerd!

Enrico

Snel, eenvoudig, voordelig en betrouwbaar!

Hendrik Hermans

Spijtig vast te stellen, dat wij als belgen, 1,50â?¬ pet ticket meer moeten betalen als in nederland. Via andere website waren de tickets beter koop, maar met een nederlandse rekening. Veder alles OK