Gwendolyn Hayen

Zeer gemakkelijk om te gebruiken, geeft goede instructies voor volgende stappen.
De bestelling volgt heel snel telkens binnen 5min in mijn mailbox.

Kelly

Super site om goedkoper aan je dagtickets te geraken. Omdat ik via overschrijving had betaald had ik de tickets niet onmiddellijk in mijn mailbox, ter informatie heb ik live gechat met een van de... Super site om goedkoper aan je dagtickets te geraken. Omdat ik via overschrijving had betaald had ik de tickets niet onmiddellijk in mijn mailbox, ter informatie heb ik live gechat met een van de medewerkers die dit voor mij zou opvolgen, niet veel later heb ik ze ontvangen. Super service, enorm vriendelijk personeel

Maarten Ramakers

Zeer makkelijk in gebruik en goedkoper.

David UKON

Snel, makkelijk en zeer goede en duidelijke service.

valeska vervisch

Zeer tevreden over de geleverde service!

Saskia Schoonens

Heel makkelijk geregeld en een goede aanbieding.

Jeunen josephine

Superblij met de voordelige prijs en heb direct doorgegeven aan een vriendin die met een groot gezien zit veel kunnen uitsparen aan de inkom tickets waarvan iets anders kunnen besteden

Anne van der Weij

Mijn ervaring met dagtickets is helemaal top!

Roos corbeels

Super. Het was veel voordeliger.

Jimmy Velghe

Dagtickets werkte heel goed voor ons, 21% korting op het standaard tarief. Even alle informatie invullen, bestellen, betalen en een paar minuten later tickets afgedrukt. Volgende dag probleemloos... Dagtickets werkte heel goed voor ons, 21% korting op het standaard tarief. Even alle informatie invullen, bestellen, betalen en een paar minuten later tickets afgedrukt. Volgende dag probleemloos binnen gewandeld in Phantasialand Brühl. Geen vertraging aan de ingang.