Olivier De Grande

Vlotte service, Ik had 2 tickets gekocht, het was mij wel niet duidelijk dat het ticket die ik kreeg als code moest gebruikt worden op de website van de Grotten van Han waardoor ik men reservatie... Vlotte service, Ik had 2 tickets gekocht, het was mij wel niet duidelijk dat het ticket die ik kreeg als code moest gebruikt worden op de website van de Grotten van Han waardoor ik men reservatie een dag later heb moeten maken. Dit kon misschien iets duidelijker maar alles werkte perfect.

Vicky

Bij het op zoek gaan naar tickets voor onze daguitstap naar Boudewijnpark via Google terecht gekomen op dagtickets.be, opvallend was dat de prijs voor de tickets lager lag dan de prijs via de... Bij het op zoek gaan naar tickets voor onze daguitstap naar Boudewijnpark via Google terecht gekomen op dagtickets.be, opvallend was dat de prijs voor de tickets lager lag dan de prijs via de officiële site

Joe Dom

Handig, vlot en duidelijk

Cindy

Het is snel en simpele te bestellen. Ook is het goedkoper dan een normaal ticket dit is echt ideaal voor de late beslissers like me

sigrid essel

Soms twijfel ik aan de aankoop van online-tickets. Maar bij deze liep alles heel vlot en correct. Zonder veel poespas ontving ik binnen de minuut de tickets in de mail-box.

Koen Van Echelpoel

Vlotte afhandeling. Prima service!

Liesbeth Lambrichts

Super mega fantastisch geen enkele opmerkingen ❤️❤️❤️❤️❤️

Sonja Van Riet

Leuk dat deze site bestaat. Zo heb ik mijn mama heel blij kunnen maken

Christophe Wouters

Perfect, snel en goedkoop