Tessa Gilleman

Had nog nooit van de site gehoord.toen ik op zoek was naar kortingsacties voor pretparkticketten ben ik toevallig op deze site beland. Zeker voor herhaling vatbaar!

Anja Beckx

De tickets zijn gemakkelijk besteld en kan je betalen via bancontact/app. In plaats van te moeten betalen met visa of dergelijke, wat ik dus niet heb.

Sprangers Saskia

Snel en eenvoudige aankoop aan een voordelige prijs. Correcte afhandeling.

Dolf Eenkhoorn

Prima gegaan, online besteld en thuis geprint!

Holvoet kristof

Top… vlotte service! Zeker aan te raden

Reinhout Coppens

Ik vond dagtickets via google, en heb het reeds meerdere keren met success gebruikt!

Muriel Dethier

Top, Na betaling waren de tickets in mijn mailbox

Lincy Jannis

Heel gemakkelijke site, zeer gebruiksvriendelijk, bevestigingsmail met tickets onmiddellijk ontvangen.

Sofie Maertens

Super vlot, duidelijk en correcte afhandeling.

Stefan Budé

Ik was op zoek naar tickets voor Phantasialand met wat korting. Deze vond ik op 'Dagtickets'! Ik twijfelde eerst of dit wel waar was, maar zag al steeds de positieve commentaren van anderen. Tickets... Ik was op zoek naar tickets voor Phantasialand met wat korting. Deze vond ik op 'Dagtickets'! Ik twijfelde eerst of dit wel waar was, maar zag al steeds de positieve commentaren van anderen. Tickets verschenen onmiddellijk na betaling in de mailbox. We hebben een fantastische dag gehad in Phantasialand en konden van het uitgespaarde geld van de tickets een lekker middagmaal en ijsje nuttigen!