Hilde Meylaers

Het was mijn eerste ervaring met dagtickets. Bestelling tickets verliep gemakkelijk en mail met tickets kwam onmiddellijk na betaling binnen

Yuriy Liberman

Everything is good!

Mena Gavel

Heel blij dat we met een voordeliger tarief via dagtickets naar de grotten van Han konden gaan, met 5 personen kan al tellen. Jammer genoeg niet gelezen dat je de tickets via mail bij de grotten... Heel blij dat we met een voordeliger tarief via dagtickets naar de grotten van Han konden gaan, met 5 personen kan al tellen. Jammer genoeg niet gelezen dat je de tickets via mail bij de grotten van Han moest registreren. Was een beetje een gedoe aan de kassa, en ze waren daar streng.

Kristine Van Herck

Lage prijs en vlot, meer moet dat niet zijn.

Joris Van Gestel

Werkt zeer goed! Alleen zijn er soms 'onnodige kortingen' vermeld die je het overzicht doen verliezen. Bijvoorbeeld kortingen die je sowieso ook krijgt via de 'normale' website van de organisatie... Werkt zeer goed! Alleen zijn er soms 'onnodige kortingen' vermeld die je het overzicht doen verliezen. Bijvoorbeeld kortingen die je sowieso ook krijgt via de 'normale' website van de organisatie zelf. Bij voorkeur zie je hier enkel de kortingen die u minder doen betalen dan via de normale weg.

Sally Vanhoof

Gewoon Top!!! Korting gekregen en heel duidelijke site!

David Engels

Snel en makkelijk geregeld!

Dominick Wouters

Goed perfect alles duidelijk uitgelegd.

Kurt Hermans

Ik heb gezocht naar een kortingskaart code en kwa bij jullie uit, inderdaad goedkoper.