katleen vandijck

Eerste keer tickets besteld via Dagtickets. Goedkoper en super snel ontvangen. Dit ga ik zeker meer doen, volgende keer check ik eerst deze site! Heb een heerlijke uitstap gehad met mijn zoon!

Alex ysenbrandt

Leuk dat jullie tickets aanbieden aan schappelijke prijs ik zal nog meer gebruik maken van de site
Bedankt

John Imamkhan

Heel makkelijk te boeken.

Benjamin Alaers

Tickets bestellen bij Dagtickets was nog nooit zo makkelijk! Tickets online bestellen, je krijgt ze meteen in je mailbox, aan de ingang van het pretpark de barcodes laten scannen op je smartphone... Tickets bestellen bij Dagtickets was nog nooit zo makkelijk! Tickets online bestellen, je krijgt ze meteen in je mailbox, aan de ingang van het pretpark de barcodes laten scannen op je smartphone en klaar!

Peggy H.

Goede prijs, snelle beschikbaarheid, top!

Lotte Claessens

Het was heel erg simpel om de tickets op de site te bestellen. Ze waren in enkele secondes na de aankoop te vinden in de mailbox. Ook een zeer vriendelijke klantenservice wat snel reageerde op een... Het was heel erg simpel om de tickets op de site te bestellen. Ze waren in enkele secondes na de aankoop te vinden in de mailbox. Ook een zeer vriendelijke klantenservice wat snel reageerde op een mail met vragen. Dagtickets is 5 sterren waard! We hebben daarnaast ook genoten van ons bezoek naar het pretpark dankzij de tickets van Dagtickets.

Jolien Eloot

Eerst maal via deze site tickets besteld.
Via deze weg waren ze het goedkoopste en ik had ze onmiddellijk in mijn mailbox . Top service! :)

Anieta de ridder

Heel handig om dagtickets te bestellen met leuke korting. Had een zeer leuke dag

Thi Hien Tang

We bought tickets for Boudewijn Seapark Bruges for a group of 15. It's very fast and reliable with a very good discount. Highly recommend this website!

Els

Prima aanbieding voor de toegangsprijs. Informatie volledig (we moesten naar het ticket ook een tijdslot reserveren voor de show), dit werd duidelijk aangegeven. We hadden de tickets snel in de... Prima aanbieding voor de toegangsprijs. Informatie volledig (we moesten naar het ticket ook een tijdslot reserveren voor de show), dit werd duidelijk aangegeven. We hadden de tickets snel in de mailbox. Prima service, een aanrader!