jurgen pfaff

Is top geregeld alles was goed

Iryna Pranchakova

Goede prijzen, betrouwbaar

Anne-Laure Claeys

Ik had heel vlug de website gevonden met een voordeliger tarief wat handig is omdat je uiteindelijk nog altijd dezelfde leuke dag kunt beleven. Zeker als je dan wat centjes kan besparen. In het... Ik had heel vlug de website gevonden met een voordeliger tarief wat handig is omdat je uiteindelijk nog altijd dezelfde leuke dag kunt beleven. Zeker als je dan wat centjes kan besparen. In het begin was ik er niet zeker van of het wel veilig was en de tickets gingen gelden. Na wat opzoeken van recensies en de vlotte service van het ontvangen van de tickets was ik zeer tevreden. Andere mensen en zeker jongeren die iets leuks willen doen maar het te duur vinden raad ik deze site aan.

tom Geentjens

Gezien de huidige situatie is het niet meer dan logisch dat iedereen ,ook de pretparken maatregelen moet nemen.de informatie over het reserveren is heel duidelijk weergegeven en gemakkelijk uit te... Gezien de huidige situatie is het niet meer dan logisch dat iedereen ,ook de pretparken maatregelen moet nemen.de informatie over het reserveren is heel duidelijk weergegeven en gemakkelijk uit te voeren (kind kan de was doen)zo minimaliseert iedereen de risico's en kan iedereen toch vollop genieten kortom,duidelijke site , gemakkelijk en snel

Mark Van Dongen

Heel makkelijk te gebruiken en met een goede korting op de standaardprijzen.

Annet Stoffels

Volledige informatie op de website, zeer gebruiksvriendelijk, snel en gemakkelijk online bestelling, aan de kassa bekend met het systeem

Anthony Gillens

Op een zeer eenvoudige en vetrouwenswaardige manier tickets besteld voor Bobbejaanlaand. De site werkt zeer vlot en is simpel en overzichtelijk. Stevige aanrader!

Rutten Steve

Naar Bobbejaanland terwijl de corona cijfers slechter aan het worden zijn, een beetje een gok want ik behoor tot een van de risico groepen,maar ik was aangenaam verrast door de goede organisatie van... Naar Bobbejaanland terwijl de corona cijfers slechter aan het worden zijn, een beetje een gok want ik behoor tot een van de risico groepen,maar ik was aangenaam verrast door de goede organisatie van Bobbejaanlaand !! Niet te veel volk zodat afstand houden mogelijk was, aan de attracties duidelijk stippen voor afstand te houden, en duidelijke borden voor het verplichte mondmasker, handen ontsmetten voor je instapt, security die de mensen die het vergeten er op wijzen dat ze een masker moeten aan doen. Door het beperken van het volk waren de wachtrijen ook goed te doen. Wij hebben een super dagje in Bobbejaanland gehad, dus dank je wel Bobbejaanland!!!

Sahinoglu Ken

Ja alles was in orde leuk park

Marleen

Heel gemakkelijk, mooie korting, vlotte service.