Pieter-Jan Nies

Negatief, onduidelijke informatie. Ik bestelde een dagticket.
Negatief, onduidelijke informatie. Ik bestelde een dagticket.
Pas na betaling kwam ik te weten dat de voorgestelde prijs niet geldig was voor een zaterdag. Ik kan bijgevolg met het ticket niks meer doen maar ben wel 23 euro kwijt.

Dieter Wallecan

Toevallig ontdekt toen ik op zoek was naar tickets voor Toverland... maar wat een ontdekking! Voortaan kom ik altijd eerst naar hier kijken als ik tickets wil voor een uitstapje! Top!

Ben De Windt

Wat een aangename verrassing om hier de gewenste tickets te vinden en wat een leuke activiteit hebben we kunnen beleven. Dank je wel !

Bart Peiremans

Geweldige ervaring. Snel, goedkoper, en correct

Anita Hurxkens

Tickets zijn supergemakkelijk te bestellen, erg handig en een stuk goedkoper dan op de originele website van het pretpark

manu garmyn

Gemakkelijke en snelle manier om toegangskaarten voor een pretpark te kopen en dit met een TOP korting
waarvoor dank !!!

Lennert Verhaeghe

Eenvoudig te bestellen. Goed overzicht van verschillende tickets. Direct je tickets via mail. Zeker een aanrader dagtickets.

Kenny Heylen

1ste keer dat ik deze site gebruik en ben super tevreden ! Correct en snel . We hebben ons super geamuseerd met Halloween in toverland.

Jarno Allard

Super zeker een aanbeveling