Rita

Tickets voor Toverland aangekocht die 6€ per stuk goedkoper waren dan aan de kassa. Heel vlot besteld en vlot binnen geraakt met de afgedrukte exemplaren. Voor herhaling vatbaar !

Johnny Zengers

Alles correct en supersnel. Binnen de minuut kreeg ik de tickets in mijn mailbox!

Katrien Michel

Topdeal, zelfs last minute en voor meer dan 10 personen!

Dietske Hubert

Toverland is leuk en betaalbaar voor met zijn tweeën.

Frank Merckx

Onze eerste ervaring met Dagtickets is prima verlopen. We hebben geen enkele opmerking, de site is correct en duidelijk, de reservatie verliep vlot en we betaalden uiteindelijk minder dan de... Onze eerste ervaring met Dagtickets is prima verlopen. We hebben geen enkele opmerking, de site is correct en duidelijk, de reservatie verliep vlot en we betaalden uiteindelijk minder dan de gemiddelde vraagprijs.
We hebben Dagtickets dan ook onmiddellijk toegevoegd aan onze favoriete websites en gaan zeker opnieuw gebruik maken van jullie service. Dank u!

Gilberte Mercken

Volgende keer als ik weer naar Toverland ga met mijn kleinkinderen maak ik zeker weer gebruik van Dagtickets!
Het is voordeliger, zeer betrouwbaar en je ontvangt de tickets vrijwel onmiddellijk in je mailbox.

Fabrizio Toffolo

Zeer vlotte afhandeling. De dag van het parkbezoek online bestelt, kaarten onmiddellijk digitaal ontvangen, afgedrukt en vertrokken. Geen problemen ondervonden bij het inchecken, en centjes bespaard... Zeer vlotte afhandeling. De dag van het parkbezoek online bestelt, kaarten onmiddellijk digitaal ontvangen, afgedrukt en vertrokken. Geen problemen ondervonden bij het inchecken, en centjes bespaard tov normale inkomprijs. Wat wil je nog meer?

Hoslet - Timmermans

Beste, via een collega op het werk kreeg ik de tip om via Dagtickets aan te kopen, tickets voor Toverland. Ik heb eerst aan de medewerkers van Toverland gevraagd of jullie een betrouwbare site... Beste, via een collega op het werk kreeg ik de tip om via Dagtickets aan te kopen, tickets voor Toverland. Ik heb eerst aan de medewerkers van Toverland gevraagd of jullie een betrouwbare site waren. Zij reageerden direct positief! Dus dat zat lekker, ik heb onmiddellijk tickets besteld en bij aankomst was er geen enkel probleem om binnen te gaan. GEWOON DUBBELE DIKKE DUIM!!

LUC CARIS

Het financieel voordeel voor het DUO ticket MINI Europa met ATOMIUM was nihil tot verwaarloosbaar.
Bovendien werden wij door de aankoop van duo tickets ter plaatse VERPLICHT om tegen onze zin vooraf mini Europa te bezoeken alvorens uiteindelijk het Atomium te mogen bezoeken

frans pieterse

Heel fijn om thuis de tickets thuis te kunnen aanschaffen en niet aan de kassa.