Lembrechts Christel

Superhandig, heel duidelijk, geen gedoe

Evelien Winne

Het is heel handig als je aan de kassa niet moet aanschuiven

Aziza Azdi

Makkelijk en duidelijk. Direct tickets ontvangen per mail. Meer moet het niet zijn.

Wim Aerts

Vlot besteld en even later zaten de tickets al in mijn mailbox. Echt een aanrader. Ik kon dankzij Dagtickets van een mooie korting genieten.

Jimmy

Ik ben tevreden over de service van dagtickets goede prijs,gebruiksvriendelijk,na betaling had ik bijna onmiddelijk de tickets.
Maar waar ik niet tevreden mee ben is dat mijn dagje...
Maar waar ik niet tevreden mee ben is dat mijn dagje bobbejaanland in het water is gevallen omdat ik pas de dag voordien de tickets gekocht had en ik in de veronderstelling was dat ik er onmiddeljk toegang mee zou krijgen er stond bij mijn weten nergens wat vermeld over wanneer geldig. Dat zag ik pas na de betaling van mijn tickets toen ik de kleine lettertjes las "dit ticket is niet geldig op de dag van aankoop en de dag erna".
Als gevolg zijn we niet kunnen gaan en heb ik iets anders moeten verzinnen.

Elke Schollaert

Het is een heel snelle en gemakkelijke manier om je kaarten te bestellen. Alles verliep heel vlot!

Edith Cloet

Heel fijn. Wel erg veel volk. Eigenlijk net eits teveel. Maar desondanks wel genoten.

Sofieve

Vlot tickets kopen

Nico Meurs

Was super. Ging vlot en toch wat kunnen besparen

Luc Panis

Vond goede en correcte afhandeling