Liridona Zeqiri

Perfecte ervaring!

Joris Wouters

Gemakkelijk te bestellen en direct in onze mailbox

Marjan Roos

Super gemakkelijk om te bestellen, tickets had ik ook onmiddelijk

Dylan Van de Gehuchte

Super efficiente website met duidelijke informatie en zonder problemen toegang gekregen tot het desbetreffende park. Ik zal in de toekomst steeds Dagtickets gebruiken en alsook aanbevelen aan... Super efficiente website met duidelijke informatie en zonder problemen toegang gekregen tot het desbetreffende park. Ik zal in de toekomst steeds Dagtickets gebruiken en alsook aanbevelen aan vrienden/familie.

Sander lapeere

Beste website voor tickets!

Handi Goldman

Prima ervaring. Alles was duidelijk op de website en kaarten direkt per email gekregen aan een goede prijs! Een aanrader!

Lieven Serroels

1ste maal dagtickets gebruik en was 100% een succes, incl de klantenservice!

Annick Vulsteke

Ik kon de tickets vlot bestellen met een leuke korting.

Dany Hollevoet

Na wat opzoekingen naar goedkope tickets op de website terechtgekomen en a.d.h.v. een duidelijke informatie de bestelling onmiddellijk kunnen plaatsen. Verbazend snel werden de bestelde tickets... Na wat opzoekingen naar goedkope tickets op de website terechtgekomen en a.d.h.v. een duidelijke informatie de bestelling onmiddellijk kunnen plaatsen. Verbazend snel werden de bestelde tickets ontvangen die geen de minste probleem gaf bij het aanmelden aan Plopsa Station Antwerpen.
Voor herhaling vatbaar in zoverre blijvend aandacht besteed kan worden aan het aanbieden van de goedkoopste tickets.
P.S. onderstaande link naar de voorwaarden van The Feedback Company functioneert niet zodat de voorwaarden niet kunnen nagelezen worden