barbara baranowska

Was heel gezellig met de hele gezin in phantasialand

Nancy buyl

Ik vond het zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk om deze dagtickets te boeken is voor herhaling vatbaar. Thanks

Andy Van Herck

Eerst dacht ik klopt dit wel ? Dus toch met beetje aarzeling het geprobeerd en gehoopt dat hij binnen zou kunnen. En ja alles perfect verlopen vanaf nu even dagtickets checken voor we ergens naartoe... Eerst dacht ik klopt dit wel ? Dus toch met beetje aarzeling het geprobeerd en gehoopt dat hij binnen zou kunnen. En ja alles perfect verlopen vanaf nu even dagtickets checken voor we ergens naartoe gaan. Heel erg bedankt hij had een super dagje !

sterckx

Nog niet gebruikt had te laat gelezen dat het niet geldig is de dag zelf en de dag nadien spijtig maar nu moet ik nog is gaan

joseph bouille

Facile et rapide, tarif plus intéressant que le site Phantasialand.

salima

Excellent site pour faire des économies j ai commandé mes billets pour phantasialand , on reçoit nos billets directement, je recommande

Kathy Schnorbusch

Duidelijk en snel

Dilara Keskin

De dagtickets hier zijn goedkoper dan op de site van het pretpark zelf! Ik kon binnen zonder problemen. Zeer tevreden!

shana broos

Het was zeer fijn. Mijn zoontje heeft er van genoten.

Cin De Schepper

Vanaf nu vaste klant bij dagtickets. Goedkoper en tickets meteen in de mailbox. Supermakkelijk!