Yannick Rottier

Geweldige site waar veel tickets op te vinden zijn, zelfs voor parken in het buitenland! Helemaal Top!

inge

Betrouwbare en vlotte service.

Christine Hufkens

Snelle service en leuke prijzen

Lindsey Merks

Voor ons als gezin is dit de makkelijkste oplossing we hoeven niet te wachten in de rij.
En direct na de bestelling kreeg ik de e-mail om de tickets uit te kunnen printen.

Een kind...

Een kind kan de was doen!!!

els Ruytinx

Was zr niet zeker van maar het was wel heel handig en vooral voordelig. Wel uitkijken dat je ze op voorhand koopt anders kunnen ze de dag zelf misschien niet geldig zijn.

Karen Van Raemdonck

Prima! Zeer duidelijk en correct!

Lia Vanderschoot

Grote korting, tickets onmiddellijk in je mailbox!

karel lein

Net voor vertrek nog eens gekeken op internet. Inkomstticket aan 16.95 ipv 27 euro aan de deur. Voor ons een besparing van 30 euro. Mooi verdiend!!

Jimmy Dirkx

Ik heb het goed ervaren, de tickets werden snel achter men betaling via mail ontvangen. Ook aan de inkom van bobjaanland was het vrij vlot. Gewoon de barcode scannen en we konden binnen gaan. Ben... Ik heb het goed ervaren, de tickets werden snel achter men betaling via mail ontvangen. Ook aan de inkom van bobjaanland was het vrij vlot. Gewoon de barcode scannen en we konden binnen gaan. Ben zeker tevreden over jullie diensten

Eveline Van Dierendonck

Heel goed meegevallen ! We beslisten heel impulsief om naar aquapark te gaan en nadat we ze bestelden en uitprintten , stonden we een uurtje later in het aquapark Bellewaerde ! alvast bedankt !!