Veerle

Wat goed dat deze site bestaat! Een dagje weg is hartstikke leuk maar er zit altijd een hoog prijskaartje aan. Hoe ontzettend fijn dat je tientallen euro’s kunt besparen met als je verder kijkt... Wat goed dat deze site bestaat! Een dagje weg is hartstikke leuk maar er zit altijd een hoog prijskaartje aan. Hoe ontzettend fijn dat je tientallen euro’s kunt besparen met als je verder kijkt dan je neus lang is en niet zomaar bij de officiële website bestelt

De Munter marcel

We hebben ons goed vermaakt, prachtig plodderbad

Nancy Vinck

Voordelige en vlotte behandeling van je tickets , ga er zeker nog gebruik van maken voor een dagje weg

Sadia Bafdel

Alles was in orde. Ging heel vlot. perfect!

Janneke De Pauw

De tickets zijn zeer overzichtelijk, handig dan ze niet daggebonden zijn en het aanschuiven aan de kassa gaat vlot.

Kitai Lems

Mijn eerste ervaring met dagtickets was top. Snel en correct

René Baervoets

Geen probleem ,alles ging goed en vlot

Els Bellon

Heel makkelijk, niet langer aanschuiven aan de kassa met tickets op zak direct binnen.

Hilde schepens

Het gaat vlot qua opzoek werk en bestelling, alleen jammer dat je alsnog de lange wachtrij moet trotseren omdat we een combi met Atomium gekocht hadden en daardoor de fastlane niet mochten... Het gaat vlot qua opzoek werk en bestelling, alleen jammer dat je alsnog de lange wachtrij moet trotseren omdat we een combi met Atomium gekocht hadden en daardoor de fastlane niet mochten gebruiken! Voor de rest prima!

Nora Hobar

Heel goed gegaan