Jos Dirix Sculptures

Altijd correct ,
ruim de tijd nemend en goede voorlichting enthousiast en vriendelijk bedrijf.

Reactie Dé Witgoed Specialist Bex:

Bedankt voor de lovende woorden Jos.

Léon Bol

We hebben hele goede ervaring. Alleen de monteur had de aansluiting niet goed aangesloten bij het monteren van een nieuwe wasmachine afgelopen donderdag 02 /11. Hierdoor heeft mijn vrouw opnieuw... We hebben hele goede ervaring. Alleen de monteur had de aansluiting niet goed aangesloten bij het monteren van een nieuwe wasmachine afgelopen donderdag 02 /11. Hierdoor heeft mijn vrouw opnieuw moest bellen en tot S’avonds moeten dweilen. Alle spullen nat en sommige poetsspullen kunnen weggooien?

Reactie Dé Witgoed Specialist Bex:

Bedankt voor uw review. Vervelend dat dit niet direct was zoal het hoort te zijn, ik zie dat dit dezelfde middag nog opgelost is. Excuses van onze kant uit voor lekkage. Als u hier nog vragen of... Bedankt voor uw review. Vervelend dat dit niet direct was zoal het hoort te zijn, ik zie dat dit dezelfde middag nog opgelost is. Excuses van onze kant uit voor lekkage. Als u hier nog vragen of opmerking over heeft vernemen we deze graag via info@bexelektro.nl

Rob Geurts

Altijd goede service.

Widdockschool

Fijn advies

Clerkx

Prima altijd op een zeer klant vriendelijke manier geholpen

Op 'broek

Goed advies en kopmt afspraken na

Maurice

Persoonlijk en goed

bex electro

Verkoopster wist erg veel ,goede uitleg

Verbakel H.

Vlot monteur langs geweest
Artikel in de winkel uitgekozen. Heel goede informatie en uitleg gekregen en een vlotte levering en inbouw van het artikel.

Bedankt!

Milou van Son